به گزارش ایرنا محمود دولت کردستانی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل سالگی این انقلاب نشان دهنده بلوغ، نبوغ و کمال ملت ایران اسلامی است.
وی افزود: افتخار بزرگی برای رسانه ها و مطبوعات است تا این جایگاه پر افتخار را به خوبی برای جهانیان به نمایش بگذارند.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب وعده الهی بوده است، ادامه داد: ما اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در این فضا بر عهده داریم تا در مقابل دشمنان با شعار افتخار به گذشته و آمید به آینده پر توان بایستیم.
وی با بیان برنامه های تولیدی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مستندهای40 سند، کاروان انقلاب، شهدای مدافع حرم و مستند از دیروز تا به امروز و همچنین مسابقه رادیویی 9740 بخشی از برنامه های تولیدی این مرکز برای انعکاس گوشه ای از دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
کردستانی تقویت حس اعتماد، امنیت مردم و افزایش امید در جامعه را از مهم ترین رویکردهای برنامه های تولیدی این مرکز عنوان کرد.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی، اقدامات و خدمات 40 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند، افزود: صدای هماهنگ و واحد اصحاب قلم و رسانه در آستانه سالگرد انقلاب به طور قطع این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.