به گزارش ایرنا محمود دشتی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این سطح آسفالت انجام شده در طول هفت ماه سالجاری برابر با مجموع آسفالت سازی در سال های 95 و 96 است.
وی با بیان اینکه عملیات آسفالت در مناطق پنجگانه شهرداری انجام شده است، افزود: حجم آسفالت انجام شده در این مدت 50 هزار و 718 تن بوده است و آسفالت جدید از نظر کیفیت بین 7 تا 10 سال عمر می کند.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان گفت: بر اساس بودجه سال 97 اعتبار این شهرداری 260 میلیارد تومان است که یک میلیارد و 128 میلیون تومان آن به طرح های عمرانی اختصاص یافته است.
دشتی تصریح کرد: در ادامه سالجاری نیز عملیات آسفالت خیابان های شهر زاهدان با اولویت مناطق حاشیه شهر انجام می شود.
وی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در زاهدان اظهار داشت: 16 خط اتوبوسرانی درون شهری در این شهر وجود دارد که 50 دستگاه اتوبوس در آن به شهروندان ارائه خدمت می کنند.
دشتی افزود: برای 2 هزار و 700 تاکسی در شهرداری زاهدان پرونده وجود دارد اما تاکسی های فعال در شهر کمتر از این تعداد است چرا که با وجود فعالیت های مسافربرهای شخصی و تاکسی های اینترنتی فعالیت تاکسی ها به صرفه نیست.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان گفت: نرخ مصوب تاکسی دربست در سالجاری سه هزار و 500 تومان است.
وی به برخی طرح های عمرانی در شهر زاهدان اشاره کرد و افزود: ایجاد میدان گردشگری در ورودی این شهر و همچنین ساخت پنج تقاطع غیر همسطح به دلیل نبود منابع مالی هنوز انجام نشده است.
وی با اشاره به اجرای طرح جامع ترافیک در زاهدان خاطر نشان کرد: این طرح که در سال 92 مصوب شد از نظر اجرایی پیشرفت زیادی ندارد اما در این راستا تاکنون 60 درصد نقاط حادثه خیز ایمن سازی شده است.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.