به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز یکشنبه در دیدار با مدیران و کارکنان ادارات بیمه سلامت و تامین اجتماعی شهرستان خاش افزود: دولت تدبیر و امید در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت گام های مهمی برای حل مشکلات مردم در حوزه های بهداشتی و پوشش بیمه ای برداشته که قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: خدمات دهی در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی اعم از بیمارستان های زیر پوشش وزارت بهداشت و یا سازمان تامین اجتماعی به بیماران نیازمند سبب ارتقای شاخص های رضایتمندی مراجعه کنندگان شده است.
فرماندار خاش ادامه داد: مردم محروم و نیازمند از نقاط شهری، روستایی و عشایری سالها از خدمات درمانی و چتر بیمه ای دولت بی بهره بودند که با اجرای طرح تحول نظام سلامت به خوبی مورد توجه قرار گرفتند.
مدیر اداره بیمه سلامت خاش نیز گفت: هم اینک افزون بر 108 هزار نفر در حوزه روستائیان و عشایر، 17 هزار نفر در حوزه بیمه سلامت، 7400 نفر کارکنان دولت و 180 نفر از سایر اقشار جامعه از خدمات بیمه ای این اداره بهره مند هستند.
آمنه ریگی افزود: اداره بیمه سلامت 90 درصد هزینه های درمانی و بستری بیماران در مراکز دولتی و 70 درصد خدمات سرپایی درمانی را پرداخت می کند.
وی بیان کرد: قرارداد همکاری با 17 مرکز تشخیصی و درمانی به منظور ارائه خدمات شایسته درمانی به بیمه شدگان در خاش امضا شده است.
رئیس اداره‌ تامین اجتماعی خاش نیز گفت: هشت هزار و 810 نفر بیمه شده اصلی در این شهرستان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد هفت هزار و 56 نفر را مردان و هزار و 754 نفر را زنان تشکیل می دهند.
رضا قربانی دادکان افزود: 20 درصد از جمعیت کل بیمه شدگان در خاش را زنان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا فرماندار خاش همچنین از بخش های مختلف درمانگاه تامین اجتماع این شهرستان بازدید و بر اهمیت رعایت تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان تاکید کرد.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.