سید دانیال محبی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی آحاد مختلف مردم با حضور در خیابان ها جلوه ای از انسجام بی نظیر خود در برابر توطئه های دشمنان را به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان بیانگر استقامت بر آرمان های استکبار ستیزانه ملت ایران و پاسخی قاطع به تهدیدها و توطئه های دشمنان است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دنیا به دنبال ایجاد تفرقه و تشنج در میان ملت ایران است که با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه دشمنان نیز با شکست مواجه خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم ایران مقاوم و دشمن ستیز هستند و با وجود اعمال تحریم، جنگ های اقتصادی و فرهنگی انسجام و وحدت خود را از حفظ کرده اند.
محبی با قدردانی از حضور پرشور شیعه و سنی در راهپیمایی 13 آبان و برائت جستن از ظلم و استکبار گفت: اساس جمهوری اسلامی ایران همواره بر دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم استوار است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 13 آبان عامل وحدت و همبستگی جامعه است.
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا افزود: راهپیمایی امسال رنگ و بویی متفاوت نسبت به سال های قبل داشت.
وی ادامه داد: خروج یک جانبه آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه سبب شده که راهپیمایی امسال با شکوه بیشتری برگزار شود.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحریم های آمریکا مساله جدیدی نبوده و نیست افزود: دشمن بداند این تحریم ها هیچ گاه خللی در انسجام و همبستگی مردم ایجاد نخواهد کرد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.