به گزارش ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نشست هماهنگی جشنواره گردشگری ساحل نشینان کشور اظهار داشت: سواحل مکران منطقه جغرافیایی بی بدیل در کشور است که تمامی ویژگی های لازم برای توسعه گردشگری دریایی را در خود جای داده است.
سید دانیال محبی افزود: انتخاب این سواحل برای برگزاری نخستین جشنواره گردشگری ساحل نشینان در کشور نشان می دهد ویژگی های جغرافیایی و جاذبه های طبیعی این منطقه نسبت به دیگر سواحل کشور منحصر به فرد است.
وی ادامه داد: چابهار با داشتن ظرفیت های فراوان اقتصادی، تجاری، ترانزیتی و همچنین راه دسترسی به آبهای آزاد و کشورهای حاشیه خلیج فارس زمینه مناسبی برای توسعه صنعت توریسم دارد که باید با برنامه ریزی و کار تخصصی هر یک از ظرفیت ها را در این جشنواره به دیگران معرفی کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای برگزاری این جشنواره باید کارگروه های تخصصی ایجاد شود که هر کدام به معرفی یکی از ظرفیت های سواحل مکران بپرازد و به عبارتی این جشنواره ویترینی از ویژگی های منحصربه فرد چابهار باشد.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای استقبال مناسب و شایسته از شرکت کنندگان، پذیرایی درخور شان و همراهی خوب در طول مدت برگزاری جشنواره در کنار اطلاع رسانی صحیح می تواند ذهنیت مهمانان را نسبت به این استان تغییر دهد.
محبی ادامه داد: این تغییر ذهنیت سبب می شود تا هر یک از افراد شرکت کننده در جشنواره با درک صحیح ظرفیت ها خود تبلیغ کننده خوبی برای این نقطه از کشور باشد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.