آمنه ریگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره بیمه سلامت در شهرستان خاش 90 درصد هزینه های درمانی و بستری بیماران در مراکز دولتی و 70 درصد خدمات سرپایی درمانی را پرداخت می کند.
وی بیان کرد: قرارداد همکاری با 17 مرکز تشخیصی و درمانی به منظور ارائه خدمات شایسته درمانی به بیمه شدگان در این شهرستان امضا شده و به صورت 100 درصد خدمات بیمه ای در دفاتر پیشخوان دولت نیز انجام می شود.
مدیر اداره بیمه سلامت خاش ادامه داد: 100 درصد صدور دفترچه های بیمه برای بیماران خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه، ام اس، و ارائه خدمات درمانی به این قشر رایگان است.
ریگی گفت: کار صدور و تعویض دفترچه های بیمه در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود.
وی افزود: این اداره در سالهای اخیر برای چندمین سال متوالی توانسته گواهینامه های بین المللی را در مبحث ارائه خدمت شایسته به مردم از سوی شرکت های ممیزی خارجی دریافت کند.
مدیر بیمه سلامت خاش اظهار داشت: در زمینه اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه شده است.
به گزارش ایرنا آمنه ریگی نخستین مدیر زن در شهرستان خاش است که در دولت یازدهم و دوازدهم به مردم این شهرستان خدمات ارائه می دهد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.