به گزارش ایرنا در بخشی از بیانیه آیت الله عباسعلی سلیمانی و سید دانیال محبی که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: متاسفانه برخی مزدوران وابسته به استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به اتحاد و همبستگی مردمان شریف خطه شهید پرور سیستان و بلوچستان و نیز ناامن جلوه دادن مرزهای ایران اسلامی، اقدام به گروگانگیری تعدادی از فرزندان جان بر کف و غیور این مرز و بوم کردند غافل از اینکه با این اقدام غیر انسانی نمود دیگری از پلیدی و زبونی ایادی استکبار و دشمنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشته اند.
در بخش دیگیری از این بیانیه آمده است: امید است با همت تمامی نیروهای امنیتی و دفاعی و نیز همکاری بسیجیان بومی که همواره بازوی توانمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند، اقدامات لازم در راستای آزاد سازی گروگان های عزیز انجام پذیرد و بار دیگر شاهد زبونی دشمنان میهن اسلامی باشیم.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد: تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.
این اطلاعیه ‌می افزاید: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌ شوند با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده ‌اند‌.
در این اطلاعیه آمده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است.
این اطلاعیه می افزاید: از دولت پاکستان نیز انتظار می‌ رود با اشرار و تروریست هایی که در جوار مرزهای آنها لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.
منطقه صفر مرزی لولکدان از توابع بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه در 50 کیلومتری شهر میرجاوه و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.