اسماعیل عاقلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد از ابتدای سال 82 زیر پوشش دستورالعمل های استاندارد ملی ایران قرار دارد.
وی ادامه داد: این موضوع به تمامی شهرداری های سیستان و بلوچستان برای لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمان ها ابلاغ شده است.
مدیر کل استاندارد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمامی ساختمان های دارای آسانسور بدون اخذ تاییدیه ایمنی و گواهی استاندارد مجاز به اخذ پایان کار نیستند گفت: در این مدت 194 درخواست استاندارد سازی آسانسور داشتیم که 78 مورد آن منجر به صدور گواهی و تاییدیه ایمنی شد.
عاقلی با تبریک هفته استاندارد (22 تا 28 مهر) گفت: برنامه های مختلفی از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان و استاندار، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، معرفی واحدهای تولیدی برتر، تجلیل از فعالان این عرصه، بازدید شهروندان از اداره کل استاندارد، حضور کارشناسان این نهاد در مدارس برای سخنرانی و اطلاع رسانی در این زمینه و بازدید از واحد های تولیدی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان هم اینک در پنج شهرستان و پنج نقطه مرزی این استان دفتر و نمایندگی دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.