به گزارش ایرنا علیرضا نخعی در مراسم محوری جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه شاهد زاهدان، اظهار داشت: امروز 85 هزار دانش آموز کلاس اولی و 70 هزار نوآموز پیش دبستانی در 4 هزار واحد آموزشی سیستان و بلوچستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
وی افزود: از آنجایی که اولین روز مدرسه روزی تاثیرگذار در ذهن دانش آموزان نسبت به درس و مدرسه است، در تمام واحدهای آموزشی استان ویژه برنامه هایی متناسب با ایام محرم برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است تا خاطره ای خوب در اولین روز مدرسه برای آنان شکل گیرد.
مدیرکل آموزش و پروش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه والدین در این روز در کنار فرزندان خود هستند، تصریح کرد: انتظار ما این است تا والدین در طول سال تحصیلی همکاری مستمری با مدرسه داشته باشند و تا جایی که می توانند از فرزندان خود حمایت کنند.
نخعی خاطر نشان کرد: پژوهش ها و تحقیقات بسیاری نشان می دهد که ارتباط مداوم والدین با مدرسه تاثیر مستقیم و مثبتی در موفقیت دانش آموزان دارد.
به گزارش ایرنا مراسم محوری جشن شکوفه ها در زاهدان امروز در آخرین روز از تابستان با حضور دانش آموزان پسر و دختر برگزار شد تا نوآموزان و دانش آموزان کلاس اولی با آمادگی به سراغ ماه مهر و سال تحصیلی جدید بروند. اجرای سرود، دکلمه خوانی با مضامین مرتبط با ماه محرم از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
نظیر این مراسم به طور همزمان در تمامی مدارس ابتدایی سراسر سیستان و بلوچستان برگزار شد.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.