حسن اعرابی مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 هزار و 68 نفر حاجی از فردا در قالب هفت پرواز شرکت هواپیمایی عربستان سعودی طی چهار روز از مدینه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شوند.
وی با بیان اینکه هر پرواز شامل سه کاروان حجاج است، افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه سه پرواز مدینه - زاهدان حامل حجاج سیستان و بلوچستانی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شود و مجدد از این فرودگاه به سمت مدینه حرکت می کند.
مدیر کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در روز پنجشنبه نیز سه پرواز مدینه - زاهدان - جده در این فرودگاه انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: روز جمعه آخرین پرواز حامل حجاج سیستان و بلوچستانی ساعت 1:40 بامداد در فرودگاه بین المللی زاهدان به زمین می نشیند.
اعرابی مقدم اظهار داشت: از آنجایی که پروازهای ورودی حجاج با برخی پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی زاهدان تداخل دارد برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی از مردم درخواست می کنیم با تعداد نفرات کمتری برای استقبال از حجاج وارد فرودگاه شوند.
به گزارش ایرنا هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و تعدادی پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.