نبی بخش داودی روز چهارشنبه در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این بازدید که مدیرعامل مخابرات استان نیز حضور داشت با توجه به اهمیت ارتباطات در توسعه و پیشرفت جامعه مقرر شد منطقه بزمان از طریق شمال استان و استان کرمان بعنوان یکی از خطوط اصلی فیبر نوری پر ظرفیت زیر پوشش قرار گیرد و در همین راستا به منظور توسعه نقاط مختلف شهرستان ایرانشهر بزودی عملیات اجرایی این طرح بعنوان یکی از اولویت های کاری مجموعه ارتباطات استان آغاز شود.
وی بیان کرد: همچنین اجرای این طرح مهم و ارتقاء و نگهداری سایت کوه خضر برای پایداری خطوط تلفن همراه منطقه و کاهش اختلالات مورد اهتمام و رسیدگی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید قول داد: بزودی با تقویت پنل ها و سلول های خورشیدی موجود مشکل ارتباط تلفن همراه در محور ایرانشهر تا مسجد ابوالفضل(ع) برطرف شود.
محمودرضا رضایی تصریح کرد: متاسفانه تاسیسات چهار سایت تلفن همراه جاده ای مسیر ایرانشهر به مسجد ابوالفضل (ع) مورد دستبرد و تخریب قرار گرفته و خسارات فراوانی به آنها وارد شده و با وجود مرمت و بازسازی در ادوار گذشته مجدداً مورد تخریب و آسیب قرار گرفته اند.
وی اظهار داشت: تاسیسات و تجهیزات مخابراتی متعلق به عموم مردم است و انتطار داریم همه اقشار جامعه در صیانت و حراست از تأسیسات تلفن، برق، آب و سایر سرمایه های ملی که از نیازمندی های حیاتی جامعه است، بیشتر از گذشته تلاش کنند.
7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.