به گزارش ایرنا، سجاد پورخراسانی روز سه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، از برقراری 205 تماس به صورت روزانه با مرکز ارتباط مردم و دولت در استان کرمان خبر داد و افزود: در یکسال گذشته بیش از 73 هزار و 512 دقیقه مکالمه در مرکز ارتباط مردم و دولت ثبت شده است.
وی با تاکید براینکه از مجموع تماس های حاصل شده با مرکز ارتباط مردم و دولت در استان کرمان حدود 2 هزار و 515 تماس غیرمرتبط بوده است، خاطرنشان کرد: همشهریان پس از برقراری ارتباط تلفنی با سامانه 111، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا مرحله نهایی دنبال می کنند.
مدیر مرکز سامد استانداری کرمان تصریح کرد: از مجموع تماس های حاصل شده با مرکز ارتباط مردم و دولت طی یکسال گذشته، 80 درصد مربوط به شکایات، 79 درصد مربوط به درخواست، 78 درصد پیشنهادات، 65 درصد گزارش و انتقاد و 70 درصد سایر موارد به تفکیک ماهیت از سوی دستگاه های اجرایی پاسخ داده شده است.
پورخراسانی در ادامه با تشریح عملکرد پنج ماهه نخست امسال مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد) در استان کرمان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 20 هزار و 743 تماس مرتبط توسط همکاران این مرکز پاسخگویی گردیده است که از این مجموع تعداد هزار و 885 مورد ثبت و شماره پیگیری دریافت کرده اند.
هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت(سامد)، ثبت و نظارت بر دریافت درخواست ها، شکایات، گزارشات، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها در سراسر استان است که همشهریان می توانند از طریق تلفن 111، موارد فوق الذکر را با رییس جمهوری، استاندار کرمان و سایر مسئولان دولتی مطرح و پیگیری کنند.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.