گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واکنش سید رضا اکرمی به ادعای منتسب به رئیس جمهور در خصوص دوتابعیتی بودن: این دروغ ها نمی گیرد

می خواهند با برچسب افراد را از میدان به در کنند ولی باید با بی اعتنایی بزرگوارانه از کنار آنها گذشت. «وَإِذَا مَرُّواْ بِاللَّغْوِ مَرُّواْ کِرَاماً».

عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از بد اخلاقی و بی اخلاقی در فضای سیاسی کشور گفت: من به عنوان یک طلبه این بی اخلاقی را تخطئه می کنم و کار بسیار ناپسند و ناصحیحی می دانم.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد ادعای دو نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر دو تابعیتی بودن یک مقام بالاتر از وزیر که به رئیس جمهور منتسب شده، اظهار داشت: مدتی است با بد اخلاقی و بی اخلاقی مواجه هستیم. مثل همان چیزی که آقای ذوالنور گفته بود 2500 نفر در جریان برجام  گرین کارت گرفته اند و هیچ مدرکی هم ارائه نشد. می خواهند حاشیه درست کنند و متن که اصل انقلاب، تثبیت و تحکیم انقلاب و رعایت قانون است را به حاشیه ببرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه می خواهند با برچسب افراد را از میدان به در کنند، اظهار داشت: این بد اخلاقی و بی اخلاقی که ما با آن مواجه هستیم از ناحیه هرکس باشد برای جامعه مضرّ است. من به عنوان یک طلبه این بی اخلاقی را تخطئه می کنم و کار بسیار ناپسند و ناصحیحی می دانم. رسول مکرم اسلام (ص) فرمود «من صدق نجی و من کذب فقد هلک.» هرکس حرف راست می زند اهل نجات است و هرکس دروغ می گوید یقینا اهل فلاکت خواهد بود.

وی افزود: فعلا دعوایی درست شده و در این دعوا جوّ آلوده می شود که برای همه زیان آور خواهد بود. ولی در مثل می گویند «دروغی بگویید که بگیرد.» به نظر من یقینا این دروغ ها نمی گیرد و باید با بی اعتنایی بزرگوارانه از کنار آنها گذشت. «وَإِذَا مَرُّواْ بِاللَّغْوِ مَرُّواْ کِرَاماً».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.