گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سید رضا تقوی: وحدت و یکپارچگی در برابر دشمن مشترک می تواند همه توطئه ها را خنثی کند

در برابر زیاده خواهی ها و بی قانونی های رئیس جمهوری آمریکا، لازم است که ما مقاومت خود را بالا ببریم و وحدت و یکپارچگی بین همه نیروهای کشور را بیشتر کنیم تا بتوانیم از گردنه شیطنت هایی که در سطح بین المللی علیه انقلاب اسلامی صورت می گیرد عبور کنیم.

پایگاه خبری جماران، سجاد انتظاری: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به شیطنت هایی که در سطح بین المللی علیه انقلاب اسلامی صورت می گیرد، گفت: اگر همه در یک جبهه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، در زمینه اقتصادی، اقتصاد مقاومی و در زمینه های سیاسی وحدت و یکپارچگی در برابر دشمن مشترک می تواند همه توطئه ها را خنثی کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد ضرورت وحدت اظهار داشت: طبعا خروج آمریکا از برجام تأثیری بر سیاست بین المللی گذاشته و برخی از کشورها با او  هماهنگ شدند و برخی دیگر نه تنها با او هماهنگ نشدند بلکه مسیری را می رود که شاید به قطع همکاری آنها با آمریکا منجر شود. به همین دلیل مقاومت و همبستگی ما می تواند نتایج بسیار خوبی را در پی داشته باشد.

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص سیاست داخلی کشور ما در مقابله با تصمیمات و تهدیدات ترامپ گفت: در برابر زیاده خواهی ها و بی قانونی های رئیس جمهوری آمریکا، لازم است که ما مقاومت خود را بالا ببریم و وحدت و یکپارچگی بین همه نیروهای کشور را بیشتر کنیم تا بتوانیم از گردنه شیطنت هایی که در سطح بین المللی علیه انقلاب اسلامی صورت می گیرد هم عبور کنیم.

وی تأکید کرد: الآن نیاز به وحدت و یکپارچگی هست و همه مردم، اعم از دولت و ملت، باید دست در دست هم دهیم و در برابر دشمن مشترک همچنان که در گذشته مقاومت کردیم و وحدت خود را به دشمنان نشان دادیم، بار دیگر وحدت و همبستگی بین ملت را به جهانیان و به خصوص دولتمردان آمریکا نشان دهیم. البته دشمن در فضای مجازی شایعه پراکنی و تخریب دارد و دنبال این می رود که ذهن ها را مشوش کند ولی ما باید هوشیارانه و هوشمندانه در این زمینه برخورد کنیم.

تقوی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه استراتژی «همه با هم» امام خمینی(س) چقدر می تواند به فضای فعلی کشور ما کمک کند، گفت: مطالبی که امام فرمودند مطالب کلیدی و برای هر زمان و موقعیتی است. بنابر این یک ملت انقلابی همیشه باید «همه با هم» را آویزه گوش خودش قرار دهد و این قضیه یک چیز فصلی نیست. ولی به خاطر  ایجاد بعضی شرایط، باید مقداری بر  این «همه با هم» تأکید شود و با قوت و قدرت بیشتری در این زمینه کار را پیش ببریم.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری، هوشمندی و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به فرمایشات و سیاست های ابلاغی از طرف ایشان، گفت: اگر همه در یک جبهه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، در زمینه اقتصادی، اقتصاد مقاومی و در زمینه های سیاسی وحدت و یکپارچگی در برابر دشمن مشترک می تواند همه توطئه ها را خنثی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.