انتخاب شایسته ایشان در جمع اعضای ستاد انقلاب فرهنگی از سوی حضرت امام خمینی(س)، برای دانشجویان و دانشگاهیان درگیر چالش های سخت آن روزها فرصتی به وجود آورد تا مأمنی امین و ذهنی نقاد و در عین حال گوشی شنوا بیابند و همین ویژگی ها بود که ایشان را به یکی از مؤثرترین مدیران و مؤسسین نهادهای دانشگاهی بعد از انقلاب تبدیل کرد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش جماران متن این پیام به این شرح است:

جامعه علمی ایران و نهاد روحانیت شیعه یکی از نگین های پر افتخار منش علمی و نماد دقت نظر توأم با عمق و غنای اندیشه خود را از دست داد. دکتر احمدی با کوله باری از تلمذ ژرف اندیشانه در مکتب فقهی پویای امام خمینی(س) و بهره مندی هوشمندانه از تأملات فلسفی و قرآنی علامه طباطبایی هنگامی که به جامعه دانشگاهی پیوست آن چنان غنای وجودی داشت که کمتر صاحبنظری را می شناسیم که در مواجهه با دکتر احمدی به عظمت علمی و روحی و انصاف منطقی ایشان معترف نبوده باشد.

انتخاب شایسته ایشان در جمع اعضای ستاد انقلاب فرهنگی از سوی حضرت امام خمینی(س)، برای دانشجویان و دانشگاهیان درگیر چالش های سخت آن روزها فرصتی به وجود آورد تا مأمنی امین و ذهنی نقاد و در عین حال گوشی شنوا بیابند و همین ویژگی ها بود که ایشان را به یکی از مؤثرترین مدیران و مؤسسین نهادهای دانشگاهی بعد از انقلاب تبدیل کرد. دانشگاه تربیت مدرس و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی از بارزترین عرصه های حضر پر خیر و برکت این مرد الهی است. اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها که غالبا خود را فرزندان معنوی آن بزرگوار می دانند این ضایعه عظیم را به همه دانشگاهیان، حوزویان و به ویژه فرزندان فاضل و خانواده شریف آن بزرگمرد تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و برای خودمان توفیق تداوم راه و سیره روشن بینانه و سخت کوشانه ایشان را مسألت می نماییم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.