گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

استاندار تهران: امروز مردم ایران به خوبی به وحدت احساس نیاز می کنند

جامعه ما جامعه ای متکثر است و از نظر رفتارها، برداشت ها و نگاهی که نسبت به اداره کشور وجود دارد، تفاوت هایی وجود دارد، اما همگی تابع ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی هستند.

استاندار تهران گفت: جامعه ما جامعه ای متکثر است و از نظر رفتارها، برداشت ها و نگاهی که نسبت به اداره کشور وجود دارد، تفاوت هایی وجود دارد، اما همگی تابع ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی هستند.

محمدحسین مقیمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار جماران ، درباره لزوم حفظ انسجام ملی و وحدت در کشور گفت: همیشه وحدت نیروها در جمهوری اسلامی ایران، تکلیف دشمنان را مشخص می کند. حضرت امام همیشه بر وحدت مردم تاکید داشتند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این وحدت تاکید دارند. مردم نیز خود شرایط را به خوبی رصد می کنند و تصمیم می گیرند. امروز که آمریکا در مقابل ملت ایران، جمهوری اسلامی و اسلام ایستاده است، وحدت مردم باعث می شود که پاسخ لازم را به دشمن دهند.

مقیمی افزود: امروز مردم ما، به خوبی چنین نیازی را احساس می کنند. آنها همیشه از وحدت تبعیت و آن را حفظ می کنند. به ویژه در شرایط خاصی مانند امروز که دشمن تمام قد وارد شده، این وحدت خود را بیشتر از گذشته نشان خواهد داد.  ما شاهد حضور بسیار پرشور مردم در تمامی عرصه ها هستیم. جامعه ما جامعه ای متکثر است و از نظر رفتارها، برداشت ها و نگاهی که نسبت به اداره کشور وجود دارد، تفاوت هایی وجود دارد، اما همگی تابع ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی هستند.

وی بیان کرد: مردم زمانی که احساس کنند، نیاز به یکپارچه شدن در محور دفاع از جمهوری اسلامی وجود دارد، این کار را انجام خواهند داد. تجربه ما در جنگ تحمیلی به خوبی این را نشان می دهد. امروز که ترامپ این حرف ها را می زند، باعث شده که جریانات سیاسی و مردم همبستگی بیشتری از خود نشان دهند و این به خوبی پیداست.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.