گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

یک نماینده مجلس: باید به هماهنگی و اتحاد میان مردم و مسئولین به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب توجه کنیم

یک نماینده مجلس گفت: ما باید از خدشه هایی که ممکن است به اعتماد و هماهنگی میان مردم و مسئولین اتفاق بیفتد، جلوگیری کنیم. زیرا همین اتحادها و هماهنگی و یکپارچگی ها هست که سدی بزرگ در برابر زیادی خواهی های بدخواهان بوده و دشمن این را به درستی متوجه شده است.

پایگاه خبری جماران، سجاد انتظاری: نماینده مردم تهران گفت: هر وقت اتحاد، یکپارچگی و هماهنگی میان مسئولین وجود داشته، ما توانستیم فشارها را خنثی کنیم. صرفاً هم نباید به همبستگی و اتحاد میان مسئولان اکتفا کرد. بلکه باید به هماهنگی و اتحاد میان مردم و مسئولین به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب توجه کنیم.

 سید فرید موسوی  در گفت و گو با خبرنگار جماران، افزود: ما باید از خدشه هایی که ممکن است به اعتماد و هماهنگی میان مردم و مسئولین اتفاق بیفتد، جلوگیری کنیم. زیرا همین اتحادها و هماهنگی و یکپارچگی ها هست که سدی بزرگ در برابر زیادی خواهی های بدخواهان بوده و دشمن این را به درستی متوجه شده است.

وی گفت: بنابراین اگر توجه کنید؛ دشمنان در سالهای اخیر عمده تلاش های خود را به روی خدشه وارد ساختن به اعتماد مردم، متمرکز یاخته اند. انشاء الله در آینده شاهد تقویت بیشتر اعتماد و هماهنگی میان مردم و مسئولین خواهیم بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.