«امام همواره کوشش می کردند که علاوه بر گزارشات مسئولین ، اخبار صدا و سیما، مطالعه بولتنهای ویژه ، اخبار و تحلیل های روزنامه های غیر همسو ، از منابع مختلف دیگر نیز ، از اخبار و جریانات کشور مطلع شوند . »

 

به گزارش جماران، در خاطرات دکتر عبدالحسین طباطبایی آمده است: 

عمل جراحی معده حدود ساعت ٨ صبح روز دوم خرداد ٦٨،اغاز شد وحدود ساعت ١٠:٣٠ صبح،  با موفقیت به پایان رسید. با تمهیداتی که انجام شد هیچگونه اسیبی به قلب نرسید. اعضای خانواده و  سران قوا با انتقال امام به بخش ویژه ، شادمان از نتیجه خوب عمل به دیدارشان رفتند. وقتی اثار داروهای بیهوشی تمام شد و چشمانشان را باز کردند ،قبل از هرچیز از زمان و وقت نماز ظهر پرسیدند. سوال بعدیشان این بود که رادیوشان کجاست تا اخبار را بشنوند !

امام همواره کوشش می کردند که علاوه بر گزارشات مسئولین ، اخبار صدا و سیما، مطالعه بولتنهای ویژه ، اخبار و تحلیل های روزنامه های  غیر همسو ،  از منابع مختلف دیگر نیز ، از اخبار و جریانات کشور مطلع شوند . 

  یکی از اقدامات ایشان  در این زمینه،شنیدن مداوم و منظم اخبار و تحلیلهای رادیوهای فارسی زبان بیگانه مانند رادیو بی بی سی ، رادیو بغداد و یا رادیو اسراییل بود، در میان این رادیو ها ،رادیو بغداد ،لحن بسیار بد و توهین امیزی داشت و معمولا اخبارش با دشنام به امام همراه بود. یک بار یکی از نوادگان که شاهد استماع امام به این رادیو بود به ایشان گفته بودشما چطور می توانید این حرفهای دروغ ودشنام و  فحشها را تحمل کنید؟. امام با لبخند پاسخ داده بودند "گوش کردن به دشنامها و انتقادات بهتر از شنیدن تعریفهاست"

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.