پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

توضیحات عضو شورای شهر در خصوص عضویت در شرکت بلندپایه

رسولی: از عضویت در هیت مدیره شرکت بلندپایه خارج شدم

به محض اعلام نتیجه انتخابات اخیر شوراها از عضویت در هیت مدیره شرکت مادر و این شرکت خارج شدم.

به گزارش جماران، سید حسن رسولی نوشت: در انجام وظیفه شفاف سازی ،پاسخگویی صحیح به رسانه ها و به منظور تنویر افکار عمومی اعلام می دارم شرکت بلند پایه که یکی از اعضاء شناخته شده جامعه پیمانکاری کشور است،یک بنگاه متعلق به بخش خصوصی است .طراحی و اجرای پروژه برج میلاد  (نماد تهران )و چندین پروژه بزرگ مقیاس دیگر،بخشی از ظرفیت و خدمات فنی-مهندسی آن به شمار می آید.

واما ماجرای همکاری من با این مجموعه:

مدتی پس از آغاز کار دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد و هم زمان با رهاشدگی خَیل عظیمی از مدیران دولت اصلاحات،جناب اقای مهندس پنجه فولادگران (معاون وزیر کشور و استاندار مازندران در دولت جناب آقای خاتمی )مدیر عامل وقت بلند پایه که همکارم بوده اند،از اینجانب جهت همکاری دعوت کردند. از طرفی طی سال های اخیر علاوه بر این شرکت ،شرکت توسعه و سرمایه بلند پایه با چند شرکت زیر مجموعه نیز با جذب جوانان تشکیل گردیده است،که شرکت مورد ادعای سایت انصاف نیوز یکی از آنان است.اینجانب در شرکت مادر ،با  معرفی شدن به عنوان سهامدار دارا ی یک سهم  از ٢٠میلیون سهام آن  (سهم مدیریتی متعلق به سهامداران  اصلی نه این که مالکیت این سهم نا چیز با من باشد)و بر اساس قانون تجارت به عضویت هیات مدیره شرکت اصلی در آمده ام.

شرکت پایه سازان بلند پایه:

٨٠/سهام شرکت  پیمانکاری پایه سازان بلند پایه به نام شرکت سرمایه و توسعه بلند پایه و ٢٠/مابقی  آن متعلق به مهندس برازنده است.(یک سهم از سهام ٨٠درصدی بر اساس الزامات قانون تجارت برای حضور در هیت مدیره به عنوان سهم وثیقه به نام من در دفترچه سهام درج شده تا بتوانم عضو هیت مدیره شوم.این سهم اندک نیز تعلق مالکانه  به من ندارد. اسناد حقوقی آن موجود و قابل انتشار است.

به محض اعلام نتیجه انتخابات اخیر شوراها از عضویت در هیت مدیره شرکت مادر و این شرکت خارج شدم.تشریفات قانونی مربوط به هلدینگ انجام شده است.اما به علت بدهی مالیاتی پایه سازان امکان ثبت و انتشار آگهی روزنامه ای آن تا کنون فراهم نگردیده است.مجدانه پی گیر انجام آن هستم. 

مسول  محترم سایت مذکور با تماس و مراجعه می تواند اسناد مربوطه را دریافت کرده و منتشر کند.

اتهام عجیب این سایت به خویش را ناشی از فقدان اطلاعاتشان می دانم.

آقای مهندس حجتی را از ٣٠سال پیش می شناسم.نسبت های داده شده در گزارش به ایشان را در صورت صلاحدید احتمالا خودشان ابهام زدایی خواهند کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.