گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سلحشوری: صحبت‌های پورمختار در مورد "بهتر بودن رصد اطلاعات کاربران توسط نیروهای خودی" را قبول ندارم

پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس در واکنش به اظهارات محمدعلی پورمختار درباره رصد پیام رسان های داخلی می گوید: چنین سخنانی به بی اعتمادی دامن می زند و به ضرر پیام رسان های داخلی است.

سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار «جماران»، در واکنش به اظهارات اخیر محمدعلی پورمختار، نماینده مجلس که گفته بود «اینکه اطلاعات یا اطلاعات سپاه این پیام رسان را رصد کند بهتر است یا موساد و سیا؟» گفت: صحبت های ایشان را قبول ندارم. به طور کلی چنین فرضی به «سلب اعتماد» برمی گردد. یعنی اینکه مردم به خاطر همین شنودها اعتماد ندارند و ایشان هم می گوید بله ما شنود می کنیم.

او ادامه داد: دست اندرکاران تلگرام بارها گفته اند به هیچ عنوان اطلاعات کاربران در اختیار کسی قرار نمی گیرد و کاربران به خاطر اطمینانی که دارند از آن استفاده می کنند؛ این در حالی است که وقتی ما این حرف ها را می زنیم یعنی اینکه بله ما این کار را انجام می دهیم. این باعث می شود همه تایید کنند که پس حق داشتیم که اعتماد نداشتیم. چون تلگرام اعلام کرده هرگز شنود نمی شود اطلاعاتش در اختیار کسی قرار نمی گیرد و امنیت آن تامین است اما ما که چنین حرفی را می زنیم یعنی خودمان گفته ایم امنیت را تامین نمی کنیم.

سلحشوری تصریح کرد: چنین اظهاراتی به بی اعتمادی دامن می زند و به ضرر پیام رسان های داخلی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.