رییس فراکسیون امید ضمن مخالفت با منع استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، می‌گوید: اگر پیام‌رسان‌های داخلی محتوای قابل قبول و ارزشمند داشته باشند طبیعتا نیاز به استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی را کم می‌کند.

به گزارش جماران، محمدرضا عارف نماینده تهران و رییس فراکسیون امید در گفت وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین می گوید که با منع استفاده از پیام رسان های خارجی نمی توان به پاسخ مورد نظر رسید و راهکار کاهش استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی، دادن محتوای ارزشمند به پیام رسان های داخلی است.
 
در ادامه مشروح این گفت و گو را می خوانید:
 
آقای عارف، شما از تلگرام استفاده می کنید؟ 
 
من در فضای مجازی حضور پررنگی ندارم و به طور کلی حضورم خیلی کمرنگ است.
 
یعنی شما بعد از فیلتر شدن تلگرام دچار مشکل نشدید؟
 
من طوری با فضای مجازی برخورد می کنم که اگر یک جایی دسترسی نداشته باشم با مشکل روبرو نشوم.
 
دولت می خواهد به پیام رسان های داخلی وام بدهد، به نظر شما مردم از پیام رسان های داخلی استقبال می کنند؟
 
اولویت ما قطعا پیام رسان های داخلی است که بتوانند یک سرویس با کیفیت و امن در اختیار شهروندانمان قرار بدهند. اما اینکه بر روی پیام رسان های داخلی کار کنیم به این معنا نیست که می توانیم رابطه‌مان را با همه پیام رسان های خارجی قطع کنیم. ما باید از همه امکانات فضای مجازی استفاده بهینه را به عمل بیاوریم و برنامه ریزی کنیم.
 
یکی از راههای آن دادن محتوای ارزشمند به پیام رسان های داخلی است. اگر پیام رسان های داخلی محتوای قابل قبول و ارزشمند داشته باشند طبیعتا نیاز به استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی را کم می کند. راهکار این است. منع جواب نمی دهد و در قرن بیست و یکم به نظر می رسد که با منع نمی توان به پاسخ مناسب رسید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 847768
  • منبع: اعتماد آنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.