هر چیزی که در مورد انتخابات 88 لازم باشد ما در زمان مناسب خودش می گوییم.

سخن گوی شورای صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پاسخ خود به نامه محمود احمدی نژاد و ناگفته های انتخابات ریاست جمهوری سال 88  گفت: هر چیزی که در مورد انتخابات 88 لازم باشد ما در زمان مناسب  خودش می گوییم. 

 عباسعلی کدخدایی در پاسخ به پرسش خبرنگار جماران مبنی بر این که شما در پاسخ به نامه محمود احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب گفتید احمدی نژاد 3 روز بعد از انتخابات و قبل از رسیدگی شورای نگهبان از من خواست که شورای نگهبان صحت انتخابات را تائید کند؛ آیا نفس در خواست نامشروع یک کاندیدا تخلف انتخاباتی محسوب نمی شد، گفت: همیشه خیلی از این درخواست های نامربوط از شورای نگهبان می شود مهم این است که شورای نگهبان چه پاسخی به آن می دهد؛ البته  قانونی در این رابطه وجود ندارد. خیلی از مسائلی که در رسانه ها مطرح می شود شاید همین حکم را داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار جماران مبنی بر این که با توجه مطرح کردن درخواست محمود احمدی نژاد در مقطع فعلی و موضوع دیگری که در نامه از حوصله بحث خارج دانسته اید، آیا شما تائید می کنید که در مورد انتخابات سال 88 پشت پرده هایی وجود دارد؟ گفت: هر چیزی که در مورد این انتخابات  لازم باشد ما در زمان مناسب  خودش می گوییم. 

کدخدایی در پاسخ به این پرسش که چرا همان زمان (سال 88) در مورد جلسه خود با احمدی نژاد چیزی نگفتید، اظهار کرد: هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.