دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با ارسال پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، نسبت به لغو سخنرانی خود در این دانشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار جماران، روز گذشته در حالی که قرار بود بنابر دعوت «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان»، "غلامحسین کرباسچی" دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در این دانشگاه سخنرانی کند، این سخنرانی به دلایل نامعلومی لغو شد در همین راستا، وی با ارسال پیامی خطاب به دانشجویان این دانشگاه، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

بنابراین گزارش، متن پیام کرباسچی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی 

خدمت انجمن اسلامی عزیز

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان

سلام علیکم

از لطف شما عزیزان تشکرمی کنم. بسیار متاسف شدم که توفیق خدمت رسیدن پیدا نکردم و از زحماتی که متحمل شدید پوزش می خواهم. همیشه ایّام ١٦ آذر یادآور اختناق وظلم دوران ستمشاهی و زنده بودن و حیات مظلومین است حتی اگرحق حیات از آنها سلب شود. سخن من هم با شما همین بود که با هم تلاش کنیم در هرحال و هر شرایطی امید را برای سازندگی و آزادی از دست ندهیم.  این سوء تفاهمات و چالشها روزی پایان می یابد و همه خواهیم فهمید که راه نجات کشور و حل مشکلات احترام و اعتماد متقابل است. اگر قدر نیروهای نجیب و دلسوز و معتدل را ندانیم گرفتار کسانی می شویم که ندانیم با ناسازگاریها و إفراط گرائیهایشان چه کنیم. در دریای طوفانی این همه مشکلات که بر سرمان از زمین و آسمان و داخل و خارج و چپ و راست فرودآمده راهی جز ایجاد همدلی و تقویت وحدت ملی و کمک به رفع سوء ظن های موهوم نیست. مفاد و محتوای مطالبی که قصد درمیان گذاشتن‌شان را با شما داشتم جز این نبود و این توصیه به حق و صبر و امید از عهده تک تک شما عزیزان هم بهتر از من بر می آید و شاید ضرورتی هم به این همه زحمت برای شما و حساسیت و هزینه تراشی بی مورد نبود. 

امیدوارم در فرصتی دیگر افتخار حضور در جمع دانشجویان فهیم و آگاه دانشگاه علو م پزشکی زنجان را داشته باشم.

تا آن روزامید و صبر و اعتدال و تعقل همواره همراهتان باد. 

«غلامحسین کرباسچی»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.