گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح کرد؛

بیرانوندی: مطالبات دانشجویی و فرهنگی از چالش های پیش روی آقای غلامی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اعلام کرد: هرچند سابقه مدیریتی آقای غلامی راضی کننده است اما در حوزه دانشجویی، اساتید و مطالبات دانشجویی و مسائل فرهنگی احتمالا با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

محمد بیرانوندی در گفت و گو با خبرنگار جماران ؛ درباره مواجهه  کمیسیون آموزش و تحقیقاتت مجلس با معرفی  منصور غلامی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم  گفت: تاکنون نظر جمعی اعضای کمیسیون مشخص نشده است، ایشان باید برنامه ها و راهکارهای خود را ارائه کند تا کمیسیون بتواند به نظر جمعی برسد.

وی ادامه داد: به نظر من ایشان کارنامه درخشانی دارد و بخشی از مجموعه وزارت علوم بوده است، به هر حال دو دوره مدیریی داشته اند که راضی کننده است و باید بخشی از تجربه ایشان  تلقی شود.

این عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه قطعا آقای غلامی با چالشی هایی مواجه است، تصریح کرد: در حوزه دانشجویی، اساتید و مطالبات دانشجویی و مسائل فرهنگی احتمالا با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که شما گزاره تحمیلی بودن این گزینه برای تصدی وزارت علوم را قبول دارید  یا نه، گفت: من  از لفظ تحمیلی برای ایشان  استفاده نمی کنم اما تاکنون ایشان  تا هفته گذشته در بین گزینه های پیشنهادی برای این سمت نبود و می توان گفت معرفی ایشان تا حد زیادی غیر منتظره بود.

بیرانوندی در پاسخ به اینکه تا چه حد احتمال  تایید یا رد غلامی از سوی مجلس وجود دارد، گفت: تا زمانی که جلسات هم اندیشی، بحث و گفت و گو با کمیسیون ها و فراکسیون ها برگزار نشوند نمی توان در این باره اظهارنظر دقیقی کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.