آیت الله العظمی سید محمد باقر موسوی خوانساری با صدور پیام های جداگانه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، رحلت سرکار خانم سیده فاطمه خاتمی و دکتر صادق طباطبایی را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش جماران در این پیام ها آمده است:

بسمه تعالی
جناب مستطاب حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی دامت برکاته
درگذشت همشیره محترمه، علویه مکرمه مادر بزرگوار شهید حسن خلیلی رحمه الله علیهما را خدمت جنابعالی و والده ماجده و اخوان محترم آقایان سید علی و دکتر سید محمد رضا خاتمی زید عزهما تسلیت عرض می نمایم.

آمرزش و رحمت واسعه الهی برای فقیده سعیده و صبر و اجر جزیل برای تمامی بازماندگان معزز و سلامتی و مزید توفیقات را برای آن جناب که همواره دلسوز اسلام و انقلاب و ایران عزیز بوده اید از درگاه حضرت احدیت مسالت می نمایم.

در مظان استجابت، از دعای خیر فراموشم نفرمایید.

الاحقر محمد باقر الموسوی الخوانساری

 

بسمه تعالی
جناب مستطاب حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی دامت برکاته

در بستر بیماری از خبر درگذشت آقای دکتر صادق طباطبایی رحمه الله علیه، دایی محترم آن جناب، مطلع و متاثر شدم.

بدینوسیله این مصیبت را به جنابعالی که بحمدالله با تحقیق و تالیف و تدریس در حوزه علمیه مقدسه قم، توفیق ادامه راه و اندیشه های والای جد بزرگوارتان، مرجع عالیقدر و بی نظیر ، و رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرحوم آیت الله العظمی حضرت امام خمینی قدس الله نفس الزکیه را یافته اید، تسلیت عرض می نمایم.

مستدعی است مراتب تسلیت و همدردی اینجانب را خدمت والده مکرمه، علویه فاضله و ماجده و به اخوان معزز خود و نیز دایی های محترم آقایان سید جواد و سید مرتضی و دکتر سید عبدالحسین طباطبایی آقازادگان مرحوم آیت الله آقای حاج سید محمد باقر طباطبایی سلطانی رحمه الله علیه و خانواده محترم فقید سعید ابلاغ فرمایید.

رحمت واسعه الهی و علو درجات آن مرحوم را که خدمات ارزشمندی در راه استقرار این نظام مقدس داشته و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان معظم و سلامتی و طول عمر با برکت و استمرار توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت اخدیت مسئلت می نمایم.

در مظان استجابت، از دعای خیر فراموشم نفرمایید.

الاحقر محمد باقر الموسوی الخوانساری

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.