پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مجتهدزاده در گفت و گو با جماران خبر داد؛

احکام اولیه مدیران کانال های تلگرامی ابلاغ شد

آقایان نیما کشوری و علی احد نیا به تحمل 5 سال، آقایان جواد جمشیدی و علی نقدی به تحمل 4 سال و آقای سبحان جعفری به 3 سال حبس تعزیری محکوم شده اند.

وکیل مدافع مدیران کانال های تلگرامی احکام صادره برای ادمین های کانال های تلگرامی حامی دولت را از 2 سال تا 5 سال حبس و ممنوعیت از کار رسانه و حزبی، اعلام کرد.

سید علی مجتهد زاده وکیل مدافع چند تن از مدیران کانال ای تلگرامی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص احکام صادره برای مدیران کانال های تلگرامی حامی دولت، گفت: احکام اولیه به صورت مجزا به خود موکلین ابلاغ شده است که بر اساس آن آقایان نیما کشوری و علی احمد نیا به تحمل 5 سال، آقایان جواد جمشیدی و علی نقدی به تحمل 4 سال و آقای سبحان جعفری به 3 سال حبس تعزیری محکوم شده اند.

وی در مورد حکم سید مجتبی باقری اظهار کرد: آقای سید مجتبی باقری امروز نتوانستند برای دریافت حکم به دادگاه مراجعه کنند .حکم ایشان شنبه ابلاغ می شود. اما بر آن گونه که من شنیده ام حکم ایشان 2 سال حبس است.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: همچنین در کنار حبس در حکم محرومیت از فعالیت های رسانه ای، فضای مجازی و احزاب به مدت 2 سال هم وجود دارد. کل حکم 60 صفحه است که از این میزان حبس متهمان ابلاغ شده است

مجتهد زاده خاطرنشان کرد: از امروز ما 20 روز وقت داریم که به حکم اعتراض کنیم، اگر در مرحله بعد هم وکالت این عزیزان را بر عهده داشته باشیم در اولین فرصت به حکم اعتراض می کنیم که امیدواریم در این مرحله حرف ما شنیده شود.

وی در پایان، گفت: با توجه به شرایط پرونده احتمال دارد که در مرحله بعد وکلایی دیگری به ما اضافه شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.