از نظر مخاطبین سایت جماران کاندیداهای اعتدال گرا و اصلاح طلب در مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری موفقیت بیشتری در جلب افکار عمومی داشت اند.

به گزارش جماران، پایگاه خبری جماران بعد از مناظره دوم تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری طی نظرسنجی از مخاطبان خود پرسید؛ کدام کاندیدا ها در مناظره دوم، موفقیت بیشتری را در جلب افکار عمومی کسب کردند؟

کاندیداهای اعتدال و اصلاحات(روحانی-جهانگیری)  

کاندیداهای جمنا اصولگرا(رییسی-قالیباف)  

کاندیدای موتلفه اصولگرا(میرسلیم)   

کاندیدای مستقل(هاشمی طبا) 

مخاطبین جماران در طول یک هفته  نظر خود را در مورد  پیروز مناظره دوم بیان کردند به طوری که بعد از پایان این نظرسنجی 81/57 درصد مخاطبین گزینه 1 یعنی کاندیدا های اعتدال و اصلاح طلب رای دادند و آقایان روحانی و جهانگیری را موفق تر از دیگر کاندیداها دانستند.

همچنین 13/61 درصد مخاطبین معتقد بودند که کاندیداهای «جمنا» اصولگرایان در این مناظره موفق بوده و افکار عمومی را جلب کرده اند.

مصطفی آقا میرسلیم و سید مصطفی هاشمی طبا نیز به تر تیب  درصد و 1/83 درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است این نظرسنجی در صفحه اینستاگرام سایت جماران به نشانی  jamarannews@هم به نمایش در آمد که از بین بیشتر از 1000 نفر در قسمت کامنت ها به این سوال پاسخ دادند با این تفاوت که 8 درصد مخاطبین هیچ کدام از کاندیداها را موفق ندانسته اند و 79 درصد نام روحانی و جهانگیری یعنی گزینه اعتدال و اصلاح را در این قسمت درج کردند.

همچنین کاندیداهای اصولگرا آقایان رئیسی و قالیباف توجه 9 درصد مخاطبین را به خود جلب کردند و هاشمی طبا و میرسلیم هر کدام با 2 درصد 4 درصد باقی مانده را تشکیل دادند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.