پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)؛

تأکید بر مسئولیت شرعی و قانونی نهادهای آموزشی در ترویج اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

دومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) با حضور نمایندگان وزارت خانه ها و سازمان های عضو این کمیته در محل ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، سید احمد حسینی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: بر اساس مذاکرات اولین جلسه کمیته مقرر شد کلیه دستگاه ها گزارش فعالیت سالانه خود را پیرامون برنامه های بزرگداشت حضرت امام ارائه کنند.

در ادامه برخی از اعضای این کمیته از جمله نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجوی گزارشی از فعالیت سالانه دستگاه ذیربط ارائه دادند.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان از نمایندگان سایر دستگاه ها خواست که در جلسه آینده این ستاد گزارش خود را ارائه دهند و ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه ها به خصوص دستگاه های عضو کمیته که مأموریت آموزشی، علمی، تحقیقی و فرهنگی به عهده دارند به مسئولیت شرعی و قانونی خود در تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی (س) بیش از پیش عمل نمایند.

بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی برگزاری برنامه های ویژه جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان در حرم امام خمینی (س) و حسینیه جماران نیز به جلسات آینده این کمیته موکول شد.

کمیته جوانان

کمیته جوانان

کمیته جوانان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.