یکی از فرماندهان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس به دیار باقی شتافت.

به گزارش جماران، سردارعلی اکبر دانشیار جانشین دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی و از فرماندهان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس در روز ولادت امیرالمومنین و پس از زیارت مرقد شریف امام علی (ع)  در نجف اشرف بدلیل سکته قلبی به همرزمان شهیدش پیوست.

تسلیت علی شمخانی

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی طی پیامی رحلت سردار دانشیار را به خانواده و همرزمان وی تسلیت گفت.

به گزارش جماران، در متن پیام دریابان شمخانی آمده است؛

سردار علی اکبر دانشیار یکی از فرماندهان سرافراز و بی ادعای دفاع مقدس بود که در سالهای خون و خطر بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در راه دفاع ازمیهن اسلامی و ارزشهای والای انقلاب به مقام جانبازی نایل گردید.

وی که به پاکی و شجاعت در میان فرماندهان جنگ شهره بود در سالهای پس از جنگ نیز مسئولیت های گران سنگی در عرصه سازندگی را بر عهده گرفت و هیچگاه از مجاهدت در مسیر اعتلای کشور شانه خالی نکرد. سردار دانشیاردر سال های اخیر نیز  باحضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مسیر خدمت صادقانه را ادامه داد و در روز 13 رجب و در زمانی که برای آستان بوسی مولا و مقتدای خویش به نجف اشرف مشرف گردیده بود در حرم کبریایی آن امام همان دعوت حق را لبیک و روح بزرگ او در فضای قدسی بارگاه امام العارفین به معراج رسید و به برادر شهیدش پیوست.

اینجانب عروج این سردار سرافراز و همکار صمیمی را به خانواده محترم آن عزیز به ویژه مادر شهیدپرور و همسر و فرزندان محترم و پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان عرصه جهاد و شهادت تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این یار و همکار صدیق علو درجات مسئلت می نمایم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.