گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای قطعی ما آقای روحانی است

عضو شورای شهر تهران: در انتخابات ریاست جمهوری نیز کاندیدای قطعی ما آقای روحانی است و باید دید که رقبای ایشان چه کسانی خواهند بود و جناح رقیب با چه آرایشی در انتخابات حاضر می شود.

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران با بیان این که انتخابات شورای شهر این دوره پرشور تر خواهد بود چرا که مردم به اهمیت و جایگاه شورای شهر پی برده اند، گفت: ما مسلماً در انتخابات شورا به دنبال لیست واحد هستیم و اتحاد و یکپارچگی در جریان اصلاحات برای ما یک عمل استراتژیک است.

احمد حکیمی پور در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص انتخابات شورای شهر تهران اظهار کرد: انتخابات شورای شهر این دوره پر شور تر از قبل خواهد بود چرا که در حال حاضر مردم به جایگاه و اهمیت شورای شهر پی برده اند و من انتظار دارم که ما شاهد انتخابات پر شور تر و رقابتی تری باشیم.

وی در ادامه در خصوص ارائه لیست واحد از سوی گروه های اصلاح طلب، گفت: ما مسلماً به دنبال لیست واحد هستیم و اتحاد و یکپارچگی در جریان اصلاحات برای ما یک عمل استراتژیک است.

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران همچنین در مورد انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مجدد حسن روحانی، ابراز داشت: همان گونه که می دانید  در انتخابات ریاست جمهوری نیز کاندیدای قطعی ما که آقای روحانی است و باید دید که رقبای ایشان چه کسانی خواهند بود و جناح رقیب با چه آرایشی در انتخابات حاضر می شود. البته هر رقیبی قدر است و هر کس که کاندید شود ما از رقابت با او استقبال می کنیم. اما نهایت تلاش ما این است که نامزدمان با حداکثر آرا بتواند رئیس جمهور شود.

گفت و گو از: از فرهاد فتحی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.