جواد شرف خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس، اقبال اسماعیلی دبیر حزب اعتدال و توسعه به عنوان رئیس کارگروه امور شهرستان ها، خلیل احمدی به عنوان رئیس کارگروه رایزنی و تعامل و رمضان طاهری به عنوان رئیس کارگروه برنامه ریزی انتخاب شدند.
وی افزود: شورای اصلاح طلبان در همه شهرستان های استان با هدف ایجاد نظم تشکیلاتی، اتحاد و همدلی و انسجام و تعامل همه احزاب، گروه ها و جریان های اصلاح طلب تشکیل خواهد شد و در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری نقش خود را ایفا می کنند.
شرف خانی یادآور شد: در حال حاضر مهمترین دستور کار شورای اصلاح طلبان استان، سازماندهی و تشکیل شورای اصلاح طلبان در شهرستان هاست و با همت کارگروه امور شهرستان ها و همکاری همه اعضا خصوصا کارگروه برنامه ریزی، شوراهای شهرستانی تا پایان سال تشکیل خواهد شد.
سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان ایلام در خصوص احتمال ارائه لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر نیز گفت: اصلاح طلبان در نظر دارند با تلاش کارگروه رایزنی و تعامل در صورت امکان در تمامی شهرستان ها برای انتخابات شورای شهر لیست انتخاباتی داشته باشند.
وی در خصوص معیارها و شاخص های لازم برای ورود به لیست اصلاح طلبان تاکید کرد: در اینگونه موارد تابع نظرات شورای عالی اصلاح طلبان هستیم و هنوز شاخص های ارزیابی ابلاغ نشده اما آئین نامه ای به این منظور در دست تدوین است و یکی از اولویت های آن داشتن تخصص و تجربه در امور شهری است.
به گزارش ایرنا، در ترکیب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام دبیران 20 حزب و 10 نفر از افراد متنفذ و موثر اصلاح طلب که فعالیت خود را بر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر متمرکز خواهند کرد.
جبهه اصلاح طلبان استان ایلام همانند انتخابات سال های گذشته به فعالیت سیاسی و انتخاباتی خود ادامه می دهد.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.