رئیس سازمان تربیت بدنی کشور به همراه جمعی از مدیران و روسای کشوری و لشکری و ارگان‌های ورزشی سراسر کشور با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و با اهدای تاج گل با آرمانهای رفیع بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (س)تجدید میثاق کردند.

 

اقشار مختلف مردم ،مسوولان و نهادها روز یکشنبه در آستانه فرارسیدن سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور درحرم مطهر امام خمینی (س) با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
رییس سازمان تربیت بدنی ،معاونان ،روسای فدراسیون ها و ورزشکاران ، رییس و کارکنان سازمان محیط زیست و کارکنان مناطق 19 گانه آموزش و پرورش تهران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و نثار تاج گل به امام راحل ادای احترام کردند.
همچنین جمعی از مدیران،معاونین ،مسوولان و کارکنان سازمانهای جهاد کشاورزی استان تهران ، جهاد کشاورزی شهرری ، آب و فاضلاب شهر تهران، مسوولان کانون پرورش فکری کودکان استان های البرز و تهران،مدیرعامل و کارکنان بنیاد تعاون سپاه و مسوولان و کارکنان تربیت بدنی باقر شهر با حضور در حرم مطهر و نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم با حضور بر سر مزار همسر مکرمه امام راحل از فداکاری و رشادت های آن بانوی گرانقدر تجلیل کردند

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.