حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی نوشت: این عالم جلیل‌القدر از شخصیت‌های بزرگ علمی و صاحب نظراتی بدیع و از استادان برجسته معارف اسلامی به خصوص فقه و تربیت کننده شاگردان فراوان و از پیشگامان مؤثر در عرصه انقلاب و مدافعان شایسته اندیشه و راه حضرت امام بود. فقدان او خسارتی بزرگ برای اسلام و ایران و حوزه‌های علمی بود که تنها لطف ویژه حضرت پروردگار می‌تواند آن را جبران کند.

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بدین شرح است:

عالم عامل و علامه با فضیلت حضرت آیت‌الله حاج آقا سید محمد موسوی بجنوردی رضوان الله علیه دیده از دنیا فروبست و به دیدار معبود شتافت.

این عالم جلیل‌القدر از شخصیت‌های بزرگ علمی و صاحب نظراتی بدیع و از استادان برجسته معارف اسلامی به خصوص فقه و تربیت کننده شاگردان فراوان و از پیشگامان مؤثر در عرصه انقلاب و مدافعان شایسته اندیشه و راه حضرت امام بود.

فقدان او خسارتی بزرگ برای اسلام و ایران و حوزه‌های علمی بود که تنها لطف ویژه حضرت پروردگار می‌تواند آن را جبران کند.

من این مصیبت بزرگ را به حضرت آیت‌الله حاج سید حسن خمینی داماد جلیل‌القدر و جناب آقای سید محمدکاظم بجنوردی برادر بزرگوار و به همسر باوفا و ارجمند ایشان و به فرزندان شایسته‌اش و به انبوه دوستان، ارادتمندان و شاگردان ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه حضرت حق جلّ و علا برای این فقید سعید آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌کنم.

سعادتمند زیست و سعادتمند درگذشت

راهش پر رهرو و یادش گرامی باد

سیدمحمد خاتمی، ۱۴۰۲/۱۲/۵

/ جماران

 

 

 

IMG_7889

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.