گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تروریست‌ها هر کجا که باشند آنجا را ناامن خواهیم کرد/ اقدام سپاه پاسداران کاملا مسئولانه بوده/ مرزهای ما مرزهای منافع ملی ما است/ اسرائیل در شرایط برابر نیست

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به جماران گفت: امروز مرزهای ما تنها مرز جغرافیای ما نیست، منافع ملی ما هر جای دنیا که باشد مرز ما است. منافع ملی ما از هر جای جهان که تهدید شود ما تعارفی نخواهیم داشت؛ با هیچ کشور و گروه تروریستی به ویژه گروه‌های نزدیک به تفکر داعش، موساد هر جای دنیا تهدید منافع ملی ما باشد تهدید مرزهای ما است و ما هیچ تعارفی نخواهیم داشت و همه‌ی کشورهای دنیا بدانند اگر به عنوان میزبان گروه‌های تروریستی عمل کنند ما با این گروه‌ها تعارفی نداریم.

پایگاه خبری جماران: پس از حمله شب گذشته سپاه پاسداران به مقرهای گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، سپاه در بیانیه چهارم خود ذکر کرد که تعداد چهار فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه و ۷ موشک از شمال غرب  به مقر موساد شلیک کرده است.

در این‌باره محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار جماران گفت: امروز مرزهای ما تنها مرز جغرافیای ما نیست، منافع ملی ما هر جای دنیا که باشد مرز ما است. منافع ملی ما از هر جای جهان که تهدید شود ما تعارفی نخواهیم داشت؛ با هیچ کشور و گروه تروریستی به ویژه گروه‌های نزدیک به تفکر داعش، موساد هر جای دنیا تهدید منافع ملی ما باشد تهدید مرزهای ما است و ما هیچ تعارفی نخواهیم داشت و همه‌ی کشورهای دنیا بدانند اگر به عنوان میزبان گروه‌های تروریستی عمل کنند ما با این گروه‌ها تعارفی نداریم. جمهوری اسلامی مقتدر در قبال تهدید منافع ملی خود که تهدید مرزهای خود است تعارف نخواهد کرد، ما به عنوان نماینده مردم از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از منافع ملی ما دفاع کرده حمایت می‌کنیم.

 

رژیم صهیونیستی به شدت در مسیر سقوط حرکت می‌کند

 

وی در خصوص اینکه معادله منطقه در حال تغییر است، گفت: امروز اسرائیل در شرایط برابر نیست. رژیم صهیونیستی به شدت در مسیر سقوط حرکت می‌کند و این سقوط از دولت، اسطوره‌ها خود را نشان می‌دهد انشاالله پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص اضمحلال این رژیم حتی زودتر از زمان پیش بینی شده به خصوص با اتفاقات اخیر رخ می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در باب نقش آمریکا و اینکه ایران شب گذشته به تاسیسات آن‌ها حمله ای نکرد، پاسخ داد: به نظر من آمریکایی خود به نتیجه می‌رسند که حمایت بی‌حد مرز آن‌ها از رژیم صهیونیستی هزینه‌های سنگینی دارند. آمریکایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خود دیگر حمایت نا محدود خود از اسرائیل در معادلات داخلی تاثیر منفی خواهد گذاشت، به نفع منافع ملی آن‌ها است که هر چه زودتر حمایت خود را محدود کنند. گرچه آن‌ها در موضع اخیر اقدام سپاه پاسداران انقلاب را غیر مسئولانه خواندند اما کاملا مسئولانه بوده و در حمایت از منافع ملی و مرزهای کشور است، آمریکایی‌ها اغلب اقدام نظامی خود را با کلید واژه «بازدارندگی» توجیه می‌کنند.

عباس‌زاده در واکنش به صحبت شب گذشته دولت اقلیم کردستان مبنی بر این که جامعه بین‌المللی در مقابل ایران سکوت نکنند، گفت: دولت‌های دنیا و منطقه در ادعا با عنصر مبارزه با تروریسم موافق هستند و ایران نیز مقر تروریست‌ها را زده است. در هر کجای دنیا که باشند آن منطقه را ما به مکان ناامن برای تروریست‌ها خواهیم کرد. ابتدا برای حمایت از همان ملتی که در آن زندگی می‌کنند است. تروریست‌ها هر کجا باشند آفت جان مردم بوده؛ به ویژه مردمی که نزدیک به آن منطقه هستند. سپاه ما با توجه به اینکه تجربه خوبی دارد دقیقا نقطه زنی کرده است و مقر تروریستی‌هایی که سابقه جنایتکارانه و تاریک در اذهان مردم مانند داعش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.