لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را پیش‌بینی کرده و از خانواده شهدا نام برده؛ مگر خانواده شهدا چقدر پول دریافت می‌کنند که می‌خواهید این بار را بر دوش آنها بگذارید؟

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی سید ناصر لارگانی نماینده مردم فلاورجان به عنوان مخالف گفت:

بر اساس شعار سال باید تورم مهار شود و رشد تولید را شاهد باشیم اما با این بودجه به این دو هدف نمی‌رسیم.

افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده یعنی ما از یک جیب مردم پول برداریم و به جیب دیگر آن‌ها پول بریزیم.

دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را پیش‌بینی کرده و از خانواده شهدا نام برده است. مگر خانواده شهدا چقدر پول دریافت می‌کنند که امروز می‌خواهید این بار را بر دوش آنها بگذارید؟

در خرید تضمینی گندم نیز گفته شده دولت ۸۰ درصد خرید تضمینی را انجام دهد ۲۰ درصد مابقی را چه کسی و از کجا انجام خواهد داد؟

فروش نفت فروش یک میلیون و ۳۵۰ هزار بشکه در روز با توجه به تحریم‌ها ممکن است محقق نشود. حال چرا قیمت ۶۵ دلار در نظر گرفته شده است؟ مگر قیمت نفت افزایش نداشته است؟

در بحث دلار نیز قیمت دلار برای کالاهای اساسی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای سایر کالاها ۳۹ هزار تومان و قیمت در بازار ۵۰ هزار تومان است. آیا این‌طور قرار است که دلار را تک نرخی کنیم؟

افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان قابل قبول نیست. در لایحه قبلی افزایش ۲۰ درصدی برای بازنشستگان پیش‌بینی شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.