غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست مجلس و قوه قضائیه گفت: مردم ما صبور و انقلابی هستند و زیر بار فشارها برای حفظ ارزش‌ها و نظام خود کمر خم نمی‌کنند اما ما وظیفه داریم برای بهبود شرایط تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار جماران؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست علنی بین مجلس و قوه قضاییه گفت: دشمنان ما به اهداف‌ خود علیه ایران نرسیدند و شکست خوردند آنها زخم خوردند و آرام نمی‌نشینند. 

برای خنثی‌کردن دشمنان به همدلی و همکاری و تلاش بیشتر به روحیه جهادی و بسیجی نیاز داریم.

مشکلاتی در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی داریم، زمان زود می‌گذرد.

ما درباره برق نسبت به تولید و مصرف ناترازی داریم و در  در تولید و مصرف گاز این چنین است درباره آب هم مسائل جدی داریم که اگر به آن نرسیم مشکلاتی جدی به وجود می‌آید.

باید به نحوی حرکت و اقدام کنیم و همه قوا و مردم دست به دست هم بدهیم که بتوانیم برخی از مسائل و ضعف‌ها را به سرعت جبران کنیم.

 

رییس قوه قضاییه در مجلس: رهبر انقلاب با کارشناسان مشورت می کند؛ ما هم باید در این راستا حرکت کنیم

به گزارش خبرنگار جماران؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست علنی بین مجلس و قوه قضاییه گفت: رهبر انقلاب و ولی امر ما یک شخصیتی است که در همه زمینه‌ها تجربه دارد و از کارشناسان نظر می‌خواهد و مشورت می‌کند. ایشان شعار سال را با حکمت و با تجربه انتخاب کردند ما هم باید در این راستا حرکت کنیم.

نزدیک به هشت ماه از ابتدای سال گذشته باید ببینیم که برای حمایت از تولید و کاهش تورم چه کرده‌ایم.

 

رییس قوه قضاییه: امروز جمع قابل توجهی از مردم از لحاظ معیشت امورات روزمره تحت فشار هستند

به گزارش خبرنگار جماران؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست مجلس و قوه قضائیه گفت: مردم ما صبور و انقلابی هستند و زیر بار فشارها برای حفظ ارزش‌ها و نظام خود کمر خم نمی‌کنند اما ما وظیفه داریم برای بهبود شرایط تلاش کنیم.

امروز جمع قابل توجهی از مردم از لحاظ معیشت امورات روزمره تحت فشار هستند. بنده همواره به همکاران خود می‌گویم باید نگاه کنیم اگر تحریم و فشار دشمن است با قوانینی داریم که قطعا یکی از آنها می‌تواند گره‌گشا باشد. ما بسیار تکلیف سنگینی برعهده داریم.

با وجود تمام کمبودها و اشکالات کدام کشور را پیدا می‌کنیم که عالی‌ترین مسئول آن مثل امام و رهبر انقلاب باشد تا در قعر دریا و فراز آسمان صدای تکبیر آن بلند باشد.

قوه قضاییه مصمم است که وظایف قانونی را انجام دهد زمانی که مجلس قانونی را وضع می‌کند و پس از آن از سوی شورای نگهبان تایید می‌شود، همه ما موظف هستیم که آن را اجرا کنیم./ جماران

 

 رییس قوه قضاییه در مجلس: به تخلف دستگاه حکومتی باید جدی تر رسیدگی کنیم

به گزارش خبرنگار جماران؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست مجلس و قوه قضائیه گفت: یکی از مسائلی که همه نمایندگان بر آن اصرار دارند تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و مبارزه با دانه درشت‌ها است. 

همواره گفته‌‌ام که اگر مراجعه کننده یک دستگاه حکومتی دولتی یا یک موسسه عمومی غیردولتی تخلف داشت ما باید به تخلف خود دستگاه جدی‌تر رسیدگی کنیم.

شما نمایندگان خیلی قدرت دارید چرا که نظارت در دست شماست. انتظار می‌رود همکاری و هم‌افزایی بین کمیسیون اصل ۹۰ و قوه قضاییه افزایش یابد.

مساله بعدی که ما باید برای آن تلاش کنیم احیای حقوق عامه است که در این زمینه از شما از لحاظ قانونی و هم از لحاظ حمایت معنوی و هم تامین اعتبارات لازم کمک می‌خواهیم و حقوق عامه یک مقوله وسیعی است.

آیا این آلودگی هوا از حقوق عامه به شمار می‌رود یا نه؟ آیا قوه قضاییه به تنهایی می‌تواند برخورد متناسب با این موضوع داشته باشد یا خیر؟ همه ما از امنیت روانی و جسمی می‌نالیم آیا به تنهایی قوه قضاییه می‌تواند برای تامین امنیت روانی و جسمی جامعه گام بردارد؟ ما نیاز به همکاری و هم‌فکری شما داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.