حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای عمانی گفت: امریکا در رسانه ها از توصیه به اسرائیل برای عدم کشتار عیرنظامیان سخن می گوید اما در عمل با چراغ سبز نشان دادن به اسرائیل از نسل کشی در عزه حمایت می کند. از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت ، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد. توسعه عمیق جنگ در منطقه قابل تصور است.

به گزارش خبرنگار جماران؛ حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه عمان گفت: درباره تحولات در غزه و کرانه باختری فلسطین ، همواره دوستان ما و مقام های سلطنت عمان نقش منطقه ای و بین المللی فعالی در کمک به حل و فصل مناقشه ها در منطقه داشته اند. 

مرحله جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه باختری با حضور وزیر خارجه آمریکا در نشست کابینه جنگی  رژیم صهیونیستی آغاز شد. 

امریکا در رسانه ها از توصیه به اسرائیل برای عدم کشتار عیرنظامیان سخن می گوید اما در عمل با چراغ سبز نشان دادن به اسرائیل از نسل کشی در عزه حمایت می کند

از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت ، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد. توسعه عمیق جنگ در منطقه قابل تصور است. 

به همه طرف هایی که به دنبال جنگ افروزی هستد هشدار می دهم که تا دیر نشده کشتار زنان و کودکان را متوقف کنند.

از کشورهای اسلامی و جهان می خواهیم که برای بازگشایی معبر رفح و ابوسالم برای ارسال دارو و مواد غذایی و سوخت به مردم غزه و مقابله با کوچ اجباری ساکنان غزه و کرانه اقدام کنند. 

در بخشی از اسنادی که توسط گروه های مقاومت در جریان عملیات طوفان الاقصی ضبط شده این فرضیه ثابت شده که رژیم اسرائیل به دنبال انتقال همه ساکنان غزه به بخشی از خاک مصر و انتقال ساکنان کرانه باختری به بخش هایی از اردن هاشمی است.

امیدواریم برادران ما در مصر نسبت به بازگشایی مرز رفح فوری و جدی اقدام کنند و مانع از تحقق توطئه اسرائیلی شوند.

ایران خواهان توسعه جنگ و ناامنی نبوده اما به جنگ افروزان در منطقه و جنایتکاراتی که به دنبال نسل کشی در غزه و کرانه هستند هشدار می دهیم که امریکا تا دیر نشده حمایت های خود از جنایتکاران اسرائیلی را فورا متوقف کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.