سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: بنا دا‌ریم با همه توان انتخاباتی کاملا مشارکتی برگزار کنیم‌ و ‌حتما کاندیدایی در این انتخابات نخواهیم داشت، اما از جریان مشارکت بالای مردمی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در جمهوری اسلامی ایران تمام نهادها با رأی مر‌دم شکل گرفته است و حقیقتا دموکراسی واقعی را در جمهوری اسلامی می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: بنا دا‌ریم با همه توان انتخاباتی کاملا مشارکتی برگزار کنیم‌ و ‌حتما کاندیدایی در این انتخابات نخواهیم داشت، اما از جریان مشارکت بالای مردمی حمایت خواهیم کرد.

 

 رئیسی: همه کشورها باید رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

رئیس‌جمهور به تسنیم گفت: تمام کشورهایی که ارتباطاتی در حوزهای مختلف اقتصادی، نفتی و... با این ر‌ژیم منفور‌ دارند باید به دور از شعار و ‌قطع تمام ارتباطات خود، عملاً جنایات این رژیم کودک‌کش را محکوم کنند.

امروز در غزه شاهد جنایت بزرگ علیه بشریت هستیم؛ آنچه که مقام معظم رهبری فرمو‌دند یک خواسته مهم است که کشورهای منطقه باید تما‌م ارتباطات خود را با با این رژیم منحوس و منفور قطع کنند و در سطح جهانی هم این اتفاق رخ دهد.

در دولت سیزدهم و در دیپلماسی وزارت خار‌جه اقداماتی را شروع کرده‌ایم و گفت‌وگوهایی که با رؤسای جمهور کشورهای منطقه و دنیا دارم بر این موضوع ‌تأکید کرده‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.