مجمع روحانیون مبارز در کنار همه آزادگان جهان این جنایات کم نظیر در حق فلسطینیان را به شدت محکوم می کند. و از همه دولتها و مردم با وجدان دنیا می خواهد تلاش کنند به این ستم تاریخی بر مردم فلسطین نقطه پایانی بگذارند. در هیچ وقت تاریخ و در هیچ جای جهان زورگویی مشروعیت نمی آورد. وجدان بشر در نهایت طرفدار مظلوم خواهد بود ونه قلدرانی مثل رهبران رژیم نژاد پرست صهیونیسم همچنان که ما براین باوریم که این جنگ بین فرزندان ادیان یهودیت و اسلام نیست. بلکه جنگ مظلوم وظالم است.

در پی جنایات رژیم صهیونییستی در غزه، مجمع روحانیون مبارز اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن کامل این اطلاعیه در پی می آید:

 

بسمه تعالی 

اذن للّذین یقاتلون بانّهم ظلموا و انّ الله علی نصرهم لقدیر 

حوادث بسیار دردناک و تکان دهنده سرزمین اشغال شده فلسطین در چند روز اخیر و کشتار هزاران مرد و زن و پیر و جوان و کودک به دست جنایت پیشگان صهیونیست دل هر انسان آزاده را به درد آورده و موجی از غم و اندوه و نگرانی توأم با خشم و نفرت کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی را فراگرفته است.   

نزدیک به هشتاد سال است که ملت فلسطین آواره و بی سرپناه هستند. بارها قتل عام شده اند و همیشه در زیر ستم بوده اند. بویژه مردم غزه مظلوم این پر جمعیت ترین نقطه جهان که در محاصره کامل رژیم صهیونیستی است وهرساله چندین بار مورد تهاجم زمینی وهوایی وموشکی قرار می گیرند و ده ها شهید تقدیم می کنند.  

رژیم صهیونیستی که نه تنها در منطقه بلکه در جهان همواره به داشتن سرویسهای امنیتی تراز اول معروف بود در یک غافلگیری تاریخی در حمله حماس هیمنه امنیتی خود را از دست داد. دوهفته است که انتقام این سرشکستگی را از مردم بی پناه غزه می گیرند. وحشیانه ترین حملات تاریخی، قطع آب و برق وارتباطات، و هرنوع جنایت جنگیِ ممنوع را انجام داده اند.

فاجعه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در این مدت چنان سنگین بود که طرفداران همیشگی این رژیم راهم شرمنده کرده است و حمایت ها وتظاهرات کم نظیر در بسیاری از نقاط جهان منعطف به مظلومیت مردم غزه بر پا شده است. اجتماعات لندن وواشنگتن و استرالیا و پاریس و اندونزی و مصر و عراق وایران و پاکستان و مغرب ونقاط دیگر دنیا نشانه نفرت افکار عمومی از جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی است.

از ده ها سال پیش از کمپ دیوید تا کنون همه کسانی که تصور می کردند می شود با گفت و گو رژیم صهیونیستی را مجاب به پذیرش حق انسانی فلسطینی ها کنند به دلیل ماهیت نامشروع این رژیم غاصب والبته حمایت بی دریغ غرب به ویژه دولت آمریکا ناکام مانده اند. غزه بزرگترین زندان جهان شده است که دو هفته است یکی از تلخ ترین ومظلومانه ترین فجایع وصحنه ها را تجربه  می کند.  

مجمع روحانیون مبارز در کنار همه آزادگان جهان این جنایات کم نظیر در حق فلسطینیان را به شدت محکوم می کند. و از همه دولتها و مردم با وجدان دنیا می خواهد تلاش کنند به این ستم تاریخی بر مردم فلسطین نقطه پایانی بگذارند.

در هیچ وقت تاریخ و در هیچ جای جهان زورگویی مشروعیت نمی آورد. وجدان بشر در نهایت طرفدار مظلوم خواهد بود ونه قلدرانی مثل رهبران رژیم نژاد پرست صهیونیسم همچنان که ما براین باوریم که این جنگ بین فرزندان ادیان یهودیت و اسلام نیست. بلکه جنگ مظلوم وظالم است. 

 مجمع روحانیون مبارز برای شهدای مظلوم این جنایت رضوان الهی و برای بازماندگانشان آرزوی صبر و پیروزی دارد.

مجمع روحانیون مبارز

مهر ۱۴۰۲

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.