حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رییس دوم مجلس گفت: امروز نگرانی جدی صهیونیست‌ها و اربابانشان این است که با حرکت جهادی رخ داده، فرار مهاجران و غاصبان از غزه آغاز شود و دولت جعلی رژیم صهیونیستی بی‌ملت بماند.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رییس دوم مجلس از نشستی که ساعاتی قبل با وزیر امور خارجه در راستای بررسی وضعیت مردم غزه، گفت: برای نظام سلطه و برخی کشورهای پیرو آن متاسفیم که شاهد نسل‌کشی مردم غزه هستند اما به جای دفاع از مردم مظلوم میدان را برای خون‌خواری و خون‌ریزی صهیونیست‌ها فراهم می‌کنند.

انعقاد و نطفه رژیم صهیونیستی از ابتدا وارونه بوده است با کمک آمریکا دولت مجعول را در منطقه خلق کرده‌اند بدون آنکه ملت و سرزمینی باشد.

امروز نگرانی جدی صهیونیست‌ها و اربابانشان این است که با حرکت جهادی رخ داده، فرار مهاجران و غاصبان از غزه آغاز شود و دولت جعلی رژیم صهیونیستی بی‌ملت بماند.

فشار سنگین و همه‌ جانبه به مجامع بین‌المللی وارد شده که به میان بیایند و جلوی نسل‌کشی و کوچ اجباری مردم غزه را بگیرند.

کسانی که حرکت عادی سازی روابط را با رژیم صهیونیستی آغاز کردند و استمرار دادند از این مسیر جهنمی برگردند و مسیر خودشان را ادامه دهند.

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.