یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت؛

چشم فتنه را کور و عنصر مقاومت را دریابید

با کمال خرسندی و با توسل به درگاه خداوند قهارِ جبار، باید اقرار کنیم که آتشی هولناک در اسرائیل غاصب شعله‌‌ور گشته است. خرمن ملت و دولت آن رژیم ظالم غاصب و آن خانه سستِ بی بنیان عنکبوت را به‌ آتش کشیده است.

پایگاه خبری جماران؛ آن‌چه در روزهای جاری می‌بینم و می‌شنویم‌، نه حرکتی است جنگ‌طلبانه و نه مدافعانه‌، که خیزش است و خروش..!

خروشی از قلب‌های سوخته و فریادی بلند از جانب کسانی که قبول دارید سال‌های طولانی از عمر سراسر تلخی و آوارگی و ستمدیدگی خود را در آرزوی آزادی و استقلال ملک و ملت و عدالت و اسلام به جای اختناق اسارت و جور و غصب و کفر به سر برده، تلاش‌ها و زجر‌ها داشته و محرومیت‌ها کشیده است.

 با کمال خرسندی و با توسل به درگاه خداوند قهارِ جبار، باید اقرار کنیم که آتشی هولناک در اسرائیل غاصب شعله‌‌ور گشته است.

خرمن ملت و دولت آن رژیم ظالم غاصب و آن خانه سستِ بی بنیان عنکبوت را به‌ آتش کشیده است.

کمتر کسی است که انصاف و انسانیت داشته و درصدد خاموش‌کردن یا تضعیف و یا دشمنی با آن برآمده باشد.

همه صهیونیست‌ها در آتش خشم خدا که با دستان جان‌برکفان‌ فلسطینی روشن و شعله‌ور شده است بلعیده خواهند شد آن‌چنان که خمینی کبیر فرمود؛ اسراییل از بین خواهد رفت..!

چه سعادتمند و سرافرازند آنان که می‌کوشند آتش را افروخته‌تر ساخته و برخرمن طرف غاصب کودک‌کش  بیاندازند..!

 این‌جا نه طاس لغزنده که میدان رقص حق در برابر باطل و جولانگاه کفر و اسلام است.

 فرصت هجوم یک‌پارچه کشورهای منطقه بر علیه حکومت منافقانِ ضد اسلام و عوامل امپریالیسم و استعمارگران و ستمگران است.

این‌جا چشم فتنه و مادر خشونت‌ها، بی‌رحمی‌ها و ناکامی ملت‌ها است.

امروز بسیاری از ملت‌ها و کشورهای به ظاهر استقلال یافته منطقه به خاطر استعمار گذشته و نوین و به‌خاطر وجود این لکه ننگین (اسراییل) هنوز نتوانسته‌اند مشخصات یک ملت را به معنای واقعی کلمه به دست آورند و احساس راحتی کنند.

چاره این کشورها برای نجات از این همه ترس و نگرانی و ناکامی اما نه محافظه کاری است و نه همکاری و همدست شدن با نتانیاهو. بلکه علاج کار در توجه آنان به "عنصر مقاومت" و تشکیل جبهه مقاومت در برابر اسرائیل است.

 آنها باید بدانند بدون وجود عنصر مقاومت که رسیدن به آن جز از راه تحقیق آزادی‌های اساسی و ایجاد حیثیت و شخصیت انسانی در افراد و ملت‌ها امکان پذیر نیست نمی‌توان به یک قدرت حقیقی ملی و منطقه‌ای رسید.

همه باید از اتفاقی که برای اعراب افتاد درس بگیرند.

اگر عرب‌ها واقعا از "عنصر مقاومت" برخوردار بودند، اسرائیل نمی‌توانست به این آسانی خاک آن ها را اشغال کرده و به عنوان یک برج مراقبت در خاورمیانه و به صورت یک متجاوز قطعی و مورد حمایت امپریالیزم جهانی درآید و وسیله ای برای اسارت اقتصادی و نا‌ امنی منطقه بشود.

عرب‌ها نمی‌دانند دولت اسرائیل قیمت خون‌هایی که قرن‌ها در روسیه و انگلستان و اسپانیا و فرانسه و بالکان از یهودیان ریخته شده است را امروز از آنان طلب می کند و در این راه از همدستی کامل سرمایه‌داران یهود غرب و امپریالیزم جهانی برخوردار است.

به هر حال توجه به عنصر پایداری و تاسیس جبهه مقاومت در ملت های در معرض خطر اسرائیل، از عوامل اصلی آزادی اساسی و اقتصادی و شرایط رشد صنعتی و اقتصادی آنان است.

آنها باید مواظب نیرنگ سران آمریکا و انگلیس و اسرائیل و... باشند و از این فرصت طلایی استفاده کرده و نگذارند این عنصر پایداری به بهانه استقلال ظاهری و جلوگیری از نفوذ آمریکا در منطقه از بین برود و تبدیل به تفرقه و دشمنی در بین آنان بشود.

به یاری خداوند بازگشتی برای تشکیل اسرائیل جدید با شکل و مسمایی نو امکان پذیر نخواهد بود. چشم فتنه را کور کنید و مقاومت را دریابید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.