​جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه ۲۴ تیر در حوزه های مرتبط با زن و خانواده در دانشگاه تهران سخنرانی می کند.

به گزارش جماران؛ جمیله علم الهدی استاد علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر شرکت در اختتامیه نشست های تخصصی جشنواره فیلم حوا روز شنبه ۲۴ تیر در دانشگاه تهران حضور پیدا می کند.

خبرگزاری صدا و سیما خبر داده که این جشنواره مربوط به آثار هنری درباره زنان موفق است که اختتامیه نشست های تخصصی آن روز شنبه ۲۴ تیر با سخنرانی جمیله علم الهدی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

این سخنرانی همسر رئیس جمهور به فاصله کمتر از یک ماه از سخنان او درباره زنان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی TeleSUR آمریکای لاتین در کاراکاس صورت می گیرد که بخش هایی از آن سر و صدای زیادی به پا کرد. از جمله این بخش از مصاحبه که عنوان کرده بود: «چرا ما زنان باید مانند مردان کار کنیم، مانند مردان درس بخوانیم و مانند مردان حرف بزنیم؟»

همچنین این اظهار نظر علم الهدی در ۳۰ دی پارسال در کنگره زنان تاثیرگذار دنیا که گفته بود «اگر حمایت آقایان نباشد زنان نمی‌ توانند به خواسته‌ هایشان برسند.» هم بسیار رسانه ای شد. حالا او روز شنبه ۲۴ تیر می خواهد بار دیگر درباره زنان صحبت کند.

همچنین باید دید که آیا این استاد تعلیم و تربیت که این بار می خواهد در دانشگاه درباره زنان صحبت کند اشاره‌ ای به وضعیت حجاب در جامعه و همچنین دانشگاه خواهد داشت؟ بویژه که ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف را به تازگی پشت سر گذاشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.