عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان، خرامه و کوار در مخالفت با صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: متاسفانه امروز مشکل اصلی این وزارتخانه علم نیست، چرا که امروز ناهنجاری بسیاری در سطح اجتماع داریم که صریحا به وضع آموزش و پرورش مرتبط می‌شود، صحرایی باید بگوید چه برنامه‌ای برای این امر دارد، چرا که ما در برابر رأی که می‌دهیم باید پاسخگوی مردم باشیم

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جریان بررسی صلاحیت رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، در مخالفت با وی عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان و عضو کمیسیون انرژی گفت: به وزیر قبلی عرض کردیم دو خط نامه به رئیس سازمان برنامه و بودجه بنویسید، چرا که اگر بودجه رتبه بندی معلمان را ندهند، شما چند وقت بیشتر دوام نخواهید آورد، بنابراین صحرایی باید در این خصوص برنامه ارائه دهد.

فراکسیون به صحرایی رأی داده و شما باید قائل به رأی فراکسیون باشید، هر چند من قائل به نظر جمعی فراکسیون هستم، اما دلیل نمی‌شود سوالات تخصصی خود را نپرسم.

متاسفانه امروز مشکل اصلی این وزارتخانه علم نیست، چرا که امروز ناهنجاری بسیاری در سطح اجتماع داریم که صریحا به وضع آموزش و پرورش مرتبط می‌شود،  صحرایی باید بگوید چه برنامه‌ای برای این امر دارد، چرا که ما در برابر رأی که می‌دهیم باید پاسخگوی مردم باشیم.

آقای صحرایی چگونه می‌خواهید دغدغه معلمان را در حوزه‌های مختف از جمله مسائل مالی کاهش دهید، چرا که شایسته نیست معلمان ما چند شغله باشند. آیا برای حل این مشکل از رئیس‌جمهور قول گرفتید؟!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.