الهام آزاد نماینده نائین در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های صحرایی را به طور کامل مطالعه کردیم که قاطعانه می‌گویم در طول این سال‌ها هیچ یک از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش چنین برنامه منسجمی برای اجرای سند تحول بنیادین ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جریان بررسی صلاحیت رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، در موافقت با وزیر پیشنهادی الهام آزاد نماینده مردم نائین گفت:

رضا مراد صحرایی فردی توانمند و متعهد است که این مسیر را پله پله طی کرده تا به این جایگاه رسیده است.

در سال‌های اخیر بزرگترین مطالبه مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین بوده است، مدرسه مهمترین سنگر انقلاب است که نیازمند تحول است و اگر امروز به داد آن نرسیم، فردا بسیار دیر خواهد بود.

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با کارهای نمایشی و تبلیغاتی شدنی نیست.

برنامه‌های صحرایی را به طور کامل مطالعه کردیم که قاطعانه می‌گویم در طول این سال‌ها هیچ یک از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش چنین برنامه منسجمی برای اجرای سند تحول بنیادین ارائه نکرده است.

تحول وقتی رخ می‌دهد که ما نتیجه تحول‌های ستادی را در مدرسه مشاهده کنیم.

آموزش و پرورش مهمترین رکن پیشرفت کشور است که با تکرار تغییر وزرا و تصدی‌گری چندباره سرپرست های مختلف در رأس آن با بی‌ثباتی مدیریتی مواجه است. این حجم از بی‌ثباتی به هیچ وجه عادی نیست.

از تمام همکاران تقاضا دارم که با تائید صلاحیت ایشان به عنوان فردی انقلابی و دارای روحیه جهادی نشان دهیم که شایسته مهر مجلس انقلابی هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.