احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دشمن با حرف های واهی که معلوم است از کجا نشات می گیرد، سعی دارد تا در تغییر اذهان مردم به هدف خود برسند؛ اما نباید منفعل شویم بلکه باید فعال تر از گذشته عمل کنیم.

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری اصفهان اظهار کرد: اصفهان نقطه کانونی و مهمی در کشور است و مردم آن در همه دوره های انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بوده اند.

وی با اشاره به رتبه های نخست اصفهان در موضوعاتی چون صنعت، گردشگری و نساجی و پوشاک، افزود: انتظار می رود که اصفهان به عنوان پیشران برای کشور قلمداد شود.

وزیر کشور با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال برای مهار تورم و رشد تولید، ادامه داد: مهار تورم و رشد تولید برای همه ما یک فریضه است.

وحیدی همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال اشاره کرد و گفت: در پایان امسال انتخابات را داریم که باید با چهار راهبرد و مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برگزار شود.

وی اضافه کرد: در نظام مردم سالار ما تلاش همه باید بر حضور همه جانبه مردم در انتخابات باشد تا صحنه دیگری از موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد.

وزیر کشور با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، یادآور شد: حضور گسترده مردم در این صحنه، بار دیگر دشمن را محکوم به شکست می سازد.

 وحیدی مهار تورم و رشد تولید را هم وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت این مهم بیش از همه بر عهده اعضای شورای اداری استان است که باید برای تحقق آن فکر و کمک کنند.

وی تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا این شعار را محقق سازیم. این شعار، مهم و پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم است و مشکلات اقتصادی هم در گرو عمل به این راهبرد تا حد زیادی برطرف می شود.

وزیر کشور همچنین به موضوع مسکن ملی اشاره کرد و از همه دستگاه ها خواست ظرفیت های مرتبط را برای خانه دار شدن کارکنان واجد شرایط خود اختصاص دهند.

 وحیدی با اشاره به لزوم ایجاد سالانه یک میلیون شغل در کشور، اظهار کرد: در استان اصفهان با ظرفیت های بزرگ صنعتی، گردشگری و ... بیکاری باید در حداقل باشد.

وی در واکنش به طرح برخی مسایل درباره سرمایه اجتماعی هم گفت: دشمن درصدد است تا دو رکن کشور یعنی مجلس و دولت را مورد هدف قرار دهد و می خواهد با ناکارآمدن نشان دادن دولت و مجلس، مردم را مایوس سازد.

وزیر کشور ادعای ناکارآمدی دولت را کاملا غلط خواند و یادآور شد: لیست کارها و اتفاقات مهمی که در همین دولت رقم خورده، گسترده است اما مشکل تورم سایه افکنده و باعث شده اقدامات بزرگی که انجام شده است، دیده نشود.

وحیدی با بیان اینکه دولت ناکارآمد نیست، ادامه داد: مجلس انقلابی و قوه قضائیه هم در همه صحنه حضور داشته اند و در یک هماهنگی، مشغول به فعالیت هستند. این انسجام بسیار مهم است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده اند، تمام بدنه قوا باید منسجم شوند.

وی اضافه کرد: دشمن با این حرف های واهی که معلوم است از کجا نشات می گیرد، سعی دارد تا در تغییر اذهان مردم به هدف خود برسند؛ اما نباید منفعل شویم بلکه باید فعال تر از گذشته عمل کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه برخی از مشکلات همچون مشکل آب شرب، از دیرباز رخ داده و دولت فعلی مسئول ایجاد آنها نیست، عنوان کرد: حتی در مراکز برخی استان ها هم با مشکل آب مواجه هستند با این حال، دولت به سرعت برای حل آنها اقدام کرده است.

وحیدی به اقدام دولت برای حل مشکل آب در خوزستان اشاره کرد و افزود: در اصفهان هم همین گونه است و مشکلات با جدیت دنبال می شود. هم تکالیف دولت، هم خواست حضرت آقا و هم دستور رئیس جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: ما هیچ لحظه ای را برای خدمت به مردم عزیز ایران و همچنین مردم عزیز اصفهان از دست نمی دهیم و بحث آب این استان هم حتما دنبال خواهد شد.

وزیر کشور دستاوردها و موفقیت ها در عرصه توسعه و پیشرفت را مرهون انقلاب اسلامی و به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) که در آستانه سالگرد ارتحال ایشان قرار داریم، دانست و تاکید کرد: نباید تلاش دشمن برای منفعل کردن ما به نتیجه برسد که نخواهد رسید. دیدید که دشمنان چقدر درمانده هستند و ان شاء الله مشکلات موجود هم برطرف خواهد شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.