سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم روز کارگر در شرکت صنعتی مپنا گفت: داشتن مسکن برای کارگر و ایجاد آرامش آن بسیار اهمیت دارد. آنچه ما در انتخابات گفتیم بر اساس نیاز کشور به مسأله مسکن بود و صراحت قانونی هم دارد. اگر در گذشته به نیاز مسکن توجه شده بود امروز به مسأله تبدیل نمی‌شد. اما این مسأله قابل رفع است.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم روز کارگر در شرکت صنعتی مپنا گفت: روز کارگر و هفته کارگر و هر روز و هر ساعت را برای کارگران عزیز گرامی می‌داریم و ارج می‌نهیم تلاش و زحمت و دلسوزی و خلاقیت و اقداماتی که همه کارگران در سراسر میهن اسلامی انجام می‌دهند که امروز تولید در کشور رونق پیدا کرده است و روز به روز بیشتر می‌شود و افتخارات زیادی ایجاد می‌شود.

وی افزود: در ابتدا از میزبانی شرکت مپنا تشکر می‌کنم از ابتدای امروز که بازدید را از محصولات این گروه آغاز کردم دیدن این محصولات بسیار افتخارآمیز بود و قابل مباهات است. به این همه کار، تلاش، دقت، خلاقیت، ابتکار و علم و فناوری افتخار می‌کنیم. حقیقتا از حوزه های قابل افتخار که تولید قدرت برای شرکت کرده این مجموعه است که کارهای بزرگی کردند و کارهای بزرگی در دست اقدام دارند. از کارگران این گروه و آقای علی آبادی کمال سپاس را دارم امیدواریم تلاش خود را بیشتر کنند. کارهای بزرگی به دست شما در سطح منطقه و جهان قابل گزارش و نمایش و عرضه است.

رئیس‌جمهور یادآور شد: امروز خط تولید در این شرکت می‌تواند توربین‌های بزرگ اثرگذار و نیروگاه‌های بزرگی را بسازد و برای هواپیما در هوا و کشتی در دریا و بسیاری از مجموعه‌های صنعتی کارهای ماندگاری را انجام دهد. امیدوارم دوستانی که در این گروه کار می‌کنند قدر خود را بدانند ما هم قدر‌ آنها را بدانیم این انسان‌ها توانستند دانش را ضمیمه توانایی کنند این می‌شود کار فناورانه و دانش‌بنیان. زنجیزه مرتبط با این شرکت باید همه فعال شود در غیر اینصورت محصول شرکت‌ها ناقص می‌شود.

وی گفت: داشتن مسکن برای کارگر و ایجاد آرامش آن بسیار اهمیت دارد. آنچه ما در انتخابات گفتیم بر اساس نیاز کشور به مسأله مسکن بود و صراحت قانونی هم دارد. اگر در گذشته به نیاز مسکن توجه شده بود امروز به مسأله تبدیل نمی‌شد. اما این مسأله قابل رفع است.

خبر در حال تکمیل می باشد...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.