حضرت پور نماینده ارومیه گفت: چطور وزارت صمت دولت محرومان زندگی و معیشت میلیون‌ها ایرانی را با ضعف نظارت بر بازار به جهنم تبدیل کرد و بازارهای زیرمجموعه وزارت صمت بیشترین تورم را در کشور داشت و امروز به یاری خدا تابوی استیضاح وزیران شکسته خواهد شد و مردم می‌فهمند مجلس مستقل است و از حقوق آن‌ها کوتاه نخواهد آمد و اگر این فرصت‌ها از دست برود مردم ما را نخواهند بخشید.

به گزارش خبرنگار جماران؛ روح اله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و موافق استیضاح وزیر صمت گفت: امروز به عنوان موافق استیضاح وزیری سخن می‌گویم که حقوق ملت ایران و ساده‌ترین نیازهای خانواده ایرانی را به رویایی دست نیافتنی تبدیل کرده است.

وی افزود: استیضاح این وزیر نابلد نه از سوی مجلس بلکه از سوی مردم در حال انجام است و این استیضاح، استیضاح باندهای گردن کلفت بازار خودرو و استیضاح تولیدکنندگان تابوت های مرگ و استیضاح مصوبان وضع فعلی کشور است.

حضرت پور گفت: ما امروز وزیری ضد محرومان را استیضاح می‌کنیم. چرا آبروی مجلس را بردید؟ و اگر شما وزیر مردم هستید چرا هفته‌ها است باندهای مافیای خودرو برای حفظ شما خود را به آب و آتش می‌زنند و تیم‌های مجازی و اتاق فکرهای شما ده‌ها سناریو برای فشار به نمایندگان اجرا کردند.

نماینده ارومیه گفت: چطور وزارت صمت دولت محرومان زندگی و معیشت میلیون‌ها ایرانی را با ضعف نظارت بر بازار به جهنم تبدیل کرد و بازارهای زیرمجموعه وزارت صمت بیشترین تورم را در کشور داشت و امروز به یاری خدا تابوی استیضاح وزیران شکسته خواهد شد و مردم می‌فهمند مجلس مستقل است و از حقوق  آن‌ها کوتاه نخواهد آمد و اگر این فرصت‌ها از دست برود مردم ما را نخواهند بخشید.

حضرت پور گفت: اگر استیضاح زودتر انجام می‌شد وضعیت کشور امروز اینگونه نبود و به خدا این حق الناس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.