کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر گفت: آنچه اکنون مهم است و باید با جدیت پیگیری شود موضوع اعتراض فرهنگیان به شیوه نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است چرا که ارزیابی‌ها و توزیع رتبه‌ها به درستی صورت نگرفته است و در حق بسیاری از فرهنگیان اجحاف شده لذا باید در فرآیند ارزیابی فرهنگیان بازنگری کنیم.

به گزارش خبرنگار جماران؛ کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر در تذکری شفاهی، گفت: اگرچه اصل قانون رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که انجام پذیرفت اما متاسفانه نحوه اجرای قانون کام فرهنگیان را تلخ کرد چرا که مجریان قانون با ندانم کاری این چنین در آستانه عید نوروز اوقات مردم را تلخ کردند.

این نماینده مجلس گفت: چرا وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه از قبل هماهنگی های لازم را انجام ندادند؟ بنابراین دولت باید عزل مدیران ناکارآمد را در دستورکار خود قرار دهد تا مردم بدانند جمهوری اسلامی ایران با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته است.

آنچه اکنون مهم است و باید با جدیت پیگیری شود موضوع اعتراض فرهنگیان به شیوه نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان است چرا که ارزیابی‌ها و توزیع رتبه‌ها به درستی صورت نگرفته است و در حق بسیاری از فرهنگیان اجحاف شده لذا باید در فرآیند ارزیابی فرهنگیان بازنگری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.