مجلس و دولت برای منابع رتبه بندی معلمان توافق کرده اند/ قالیباف: افزایش حقوق، حق معلمان است

قالیباف رییس مجلس گفت: ما با دولت بر روی موضوع 25 هزار میلیارد تومان منابع در سال برای رتبه بندی معلمان توافق کرده ایم و این قانون از هر زمان که تصویب شود مبنای اجرای آن 31 شهریور سال 1400 خواهد بود. ما مکلف هستیم تا براساس اصل 75 قانون اساسی تمامی طرح ها و لوایح را به نحوی بررسی کنیم که بار مالی برای دولت نداشته باشد و یا اینکه دولت این بار مالی را بپذیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدباقر قالیباف رئیس نهاد قانون گذاری با بیان اینکه درباره طرح رتبه بندی معلمان هم در فضای مجازی حرف هایی زده می شود اما ما معتقدیم وزارت آموزش و پرورش یعنی معلمان آن، عنوان کرد: با همه وجود می فهمیم که مهم ترین عنصر در پیشرفت یک کشور و ملت منابع انسانی آنها است که تعلیم و تربیت آنها نیز به دست معلمان است لذا معلمان بدانند با همه وجود پای این کار هستیم البته همواره افرادی هستند که نمی خواهند کار به نتیجه برسد.

وی افزود: ما با دولت توافق کردیم و باید قانون رعایت شود تا خلق پول و تورم اتفاق نیفتد. این را هم می فهمیم که می گویند همه جا حقوق افزایش داشته و به معلمان که رسید آسمان تپید، بنابراین این حق معلمان است و آسمان نتپیده است و ما پای کار معلمان هستیم.

 

مبنای اجرای رتبه بندی معلمان 31 شهریور سال 1400 خواهد بود

 

قالیباف تاکید کرد: ما با دولت بر روی موضوع 25 هزار میلیارد تومان منابع در سال برای رتبه بندی معلمان توافق کرده ایم و این قانون از هر زمان که تصویب شود مبنای اجرای آن 31 شهریور سال 1400 خواهد بود. ما مکلف هستیم تا براساس اصل 75 قانون اساسی تمامی طرح ها و لوایح را به نحوی بررسی کنیم که بار مالی برای دولت نداشته باشد و یا اینکه دولت این بار مالی را بپذیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با دولت در بحث رتبه بندی معلمان به یک عدد قطعی رسیده ایم تا با دقت قانون پیش برود، ما در مجلس سعی کردیم تا حنجره مردم باشیم و دغدغه آن ها را بیان کنیم، هیچ موضوع پنهانی نداریم وقتی مجلس خانه ملت است.

 

منبع: خانه ملت

دیدگاه تان را بنویسید