گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

غرضی: مرحوم غفوری‌فرد هیچ انتظاری برای گرفتن امتیاز سیاسی یا اقتصادی نداشت

سید محمد غرضی، وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت سازندگی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد به جماران گفت: مرحوم غفوری‌فرد هیچ انتظاری برای گرفتن امتیاز سیاسی یا اقتصادی نداشت. 60 سال است ایشان را می شناسم. در ذهنش منافع به وجود نمی‌آمد و فقط فداکاری بود.

وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت سازندگی با اشاره به اینکه مرحوم غفوری‌فرد هیچ انتظاری برای گرفتن امتیاز سیاسی یا اقتصادی نداشت، گفت: 60 سال است ایشان را می شناسم. در ذهنش منافع به وجود نمی‌آمد و فقط فداکاری بود.

سید محمد غرضی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر حسن غفوری‌فرد در خصوص ویژگی‌های شخصیتی آن مرحوم به خبرنگار جماران گفت: مثل شهدا، هیچ انتظاری برای گرفتن امتیاز سیاسی یا اقتصادی نداشت و جزو ملت بود.

وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت سازندگی افزود: من از سال 1340 دانشکده فنی بودم و مرحوم غفوری‌فرد دانشکده علوم بود و فیزیک می‌خواند؛ یعنی 60 سال است ایشان را می شناسم. در ذهنش منافع به وجود نمی‌آمد و فقط فداکاری بود.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص مشی اعتدالی مرحوم غفوری‌فرد در سیاست‌ورزی و درسی که این مشی برای سیاسیون کشور ما دارد، اظهار داشت: در حزب، گروه، دسته و جمعیت‌ها حضور داشت ولی کار خودش را می‌کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.